Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، زهرا نویدی فرد باحضور بر سر مزار زهرا عبدالهی نخستین بانوی شهید مدافع استان بوشهر در گلزار شهدای گناوه افزود: از دست دادن کسانی که با تخصص، مجاهدت و ایثار خود جان بسیاری از انسان‌ها را نجات می‌دهند، بسیار باعث تاثر و تاسف است و فقدان آنان آسیب و لطمه جدی به خدمات حوزه سلامت وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  جایگاه شهیدان راه سلامت را رفیع دانست و گفت: امیدواریم با رعایت موارد بهداشتی و جدی گرفتن مخاطرات ویروس کرونا، دیگر شاهد از دست دادن هیچ هموطنی بویژه تلاشگران حوزه سلامت نباشیم.

مجموعه کارکنان درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با حضور در گلزار شهدای گناوه و قرائت فاتحه بر سر تربت پاک شهیده زهرا عبدالهی اولین بانوی شهید مدافع سلامت این استان، نسبت به مقام والای ایثارگر راه خدمت، ادای احترام کردند.

زهرا عبدالهی از کارکنان درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری گناوه از مراکز زیر مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر است و  به عنوان اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان لقب گرفت.

وی  پس از بیست سال سابقه کار در راه خدمت رسانی به هموطنان خود، به ویروس کرونا مبتلا و پس از چند روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سلمان فارسی بوشهر دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدای سلامت پیوست.

پیکر پاک این شهید هفته گذشته در گلزار شهدای گناوه به خاک سپرده شد. 

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط با وضعیت قرمز در کشور است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا سلامت و بهداشت شهید گناوه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا سلامت و بهداشت شهید گناوه سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا سلامت و بهداشت شهید گناوه تامین اجتماعی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: حاج حسین هروی؛ این مبلغ را در قالب خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد مصرفی مورد نیاز شامل تهیه یو پی اس، تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل چشم پزشکی و قطعات دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان حضرت زهرا (س) اختصاص داد.

 محمود ولایتی مقدم با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خیر افزود: امیدوارم با عنایت بیشتر خیرین سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات خوبی در راستای بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان فریمان باشیم.

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد