Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا متین با اشاره به تولید روزانه ۲۰۰ هزار ماسک در استان همدان گفت: ظرف چند روز آینده با اضافه شدن تعدادی دستگاه صنعتی، روزانه ۳۲۰ هزار ماسک تولید خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا متین، رئیس سازمان صمت استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به تولید ماسک مورد نیاز جامعه در استان همدان گفت: تا این لحظه در استان قابلیت تولید ۲۰۰ هزار ماسک را برای مردم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش تولید ماسک در استان ظرف روزهای آینده گفت: ظرف مدت ۱۰ روز آینده ۴ دستگاه وارد استان خواهد شد که ظرفیت تولید را بسیار بالا خواهد برد.

رئیس سازمان صمت استان همدان ادامه داد: ۲ دستگاه در اسرع وقت در شهرستان های رزن و کبودراهنگ راه اندازی می شوند و ۲ دستگاه دیگر کمی زمان بر است.

متین بیان کرد: پیش بینی شده است هر کدام از این ۲ دستگاه روزانه حدود ۶۰ هزار ماسک تولید کنند، که مجموعا تولید ما در استان به ۳۲۰ هزار عدد می رسد.

وی با بیان اینکه تاکنون 3 کارگاه صنعتی در استان همدان در خصوص تولید ماسک در حال فعالیت هستند، گفت: بقیه ماسک ها در کارگاه های خانگی تولید می شوند که چندان مورد استقبال مردم نیستند.

رئیس اداره صمت استان همدان با انتقاد از فروش ماسک های تولید شده دیگر استان ها با قیمت بیشتر در سطح شهر گفت: چون این ماسک ها فاکتور دارند، ما براساس موارد قانونی نمی توانیم با آنان برخوردی کنیم و پیگیری گران فروشی آن ها هم به نتیجه نمی رسد.

متین اظهار کرد: ماسک های تولیدی استان که در داخل چادرهای عرضه دولتی توزیع می شوند با قیمتی کمتر و حدود هزار تا هزار دویست تومان به فروش می رسند.

وی با بیان اینکه تمام سعی ما این است که آنقدر ماسک تولید کنیم که دیگر مردم نگران نباشند، افزود: با توجه به خرید این دستگاه ها که قیمت بالایی در حدود یک میلیارد تومان دارند پیش بینی می کنیم که پاسخگوی نیاز استان باشیم.

رئیس اداره صمت استان همدان در پایان با بیان اینکه در تلاش هستیم مدیریت توزیع ماسک ها را اداره صمت برعهده بگیرد، گفت: در حال حاضر این کار را علوم پزشکی انجام می دهد و ما در نظر داریم کدی را دریافت و توزیع را خودمان بر عهده بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صمت استان همدان استان همدان هزار ماسک تولید ما ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا

رضا عریانی‌نژاد سرپرست دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: در راستای تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی و استفاده از تولیدات داخلی به‌عنوان ارزش ایرانی اسلامی و آموزش نیروی انسانی با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی سوم اردیبهشت روز ملی کارآفرینی نامیده شد.

وی افزود: این روز، روز بزرگداشت شیخ بهایی، روز معمار و روز کسانی است که در شرایط سخت تلاش می‌کنند تا کاری بیافرینند، کاری که گاه از دست دولت‌ها نیز برنمی‌آید.

سرپرست دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: کارآفرینان در اجتماع سبب پویای و افزایش بهره‌وری شده و در سطح اجتماع ارزش کار را افزایش می‌دهند و روحیه سعی و تلاش در بدنه جامعه را بالا می‌برند.

عریانی‌نژاد با بیان اینکه مهم‌ترین کارکرد مؤسسات و مراکز علمی نوین در دنیا، مهارت‌افزایی دانشجویان درراستای کارآفرینی است، ادامه داد: بر این اساس، دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی باید بدون دغدغه وارد فضای کسب و کار شوند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی کشور و برپایه مشارکت مردمی و پیشرو در حل مسائل جامعه، گام‌های مفیدی در مهارت‌محور کردن آموزش عالی و با رویکرد نوین مبتنی بر سند تعالی و توسعه دانشگاه با ترسیم چشم‌انداز و تنظیم برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت درراستای تحقق کارآفرینی و مهارت‌افزایی دانشجویان کشورگام‌های مهم و مؤثری برداشته است.

سرپرست دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تأکید کرد: این دانشکده متولی اصلی اجرای آموزش‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی رسمی (کاردانی پیوسته، ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته) و غیررسمی (آموزش‌های کوتاه‌مدت مورد نیاز صنایع مختلف) است.

عریانی‌نژاد تشریح کرد: دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان می‌کوشد با نگرشی بلندمدت در توسعه حوزه‌های مهارتی و کارآفرینی به تمام گروه‌های انسانی خدمات خود را عرضه کند تا در فضای کسب و کار کشور و فرآیند تولید ثروت، انتظارات مهارتی و دانشی بازار را برآورده کند.

وی در ادامه توضیح داد: با توجه وضعیت موجود و کمبود نیروی انسانی ماهر به توسعه مهارت‌ها و توانمندسازی نیروی انسانی در استان همدان، منطقه و روحیه کارآفرینی منابع انسانی بپردازد.

سرپرست دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در این راستا اردیبهشت‌ماه سال جاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی به‌نام در استان همدان با برگزاری نمایشگاه و چند کارگاه سخنرانی اختصاصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • باید سازوکار‌های مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • باید سازوکارهای مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود