Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:30:09 GMT

۱۶ هزار خودرو سنگین در کرمانشاه معاینه فنی شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۱۴۶۶

۱۶ هزار خودرو سنگین در کرمانشاه معاینه فنی شد

فریبرز کرمی روز چهارشنبه در این رابطه به ایرنا گفت: از این آمار ۲۱۱ خودرو در معاینه فردی مردود و پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شد.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش از آنان خواست باجدیت تمام مسایل فنی و ایمنی را رعایت کنند و با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند و می توانند کمک موثری به شهر و استان در راستای کاهش و جلوگیری از آلودگی هـوا و تصادفات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل سنگین، گفت: افرادی سودجو بااستفاده از امکان ایجاد شده برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا به دنبال ایجاد بازار کاذب هستند، از این رو مالکان خودروهای فرسوده باید مراقب این افراد باشند.

کرمی توضیح داد: به تازگی برخی افراد سودجو و فرصت طلب بااستفاده از امکان ایجاد شده برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا، اقدام به خرید و فروش کامیون های فرسوده، ایجاد بازار کاذب و کلاهبرداری از مالکان این خودروها می‌کنند که مصداق بارز کلاهبرداری و سودجویی است و موجب سردرگمی مالکان این ناوگان می‌شوند.

وی افزود: مالکان کامیون‌های فرسوده از طریق وارد کنندگان معتبر که مشخصات خود و کامیون‌های وارداتی آنها در سایت نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای به آدرس www.rpf.rmto.ir​ درج شده است ، برای جایگزینی کامیون فرسوده خود اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: رانندگان و مالکان ناوگان، محل دقیق و نام افرادی که تحت هر عنوانی بدون در اختیار قرار دادن همزمان مشخصات خود و کامیون های وارداتی برای جایگزینی کامیون های فرسوده اقدام می کنند را به نهادهای نظارتی اطلاع دهند.​

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

ناوگان حمل و نقل بین شهری استان کرمانشاه ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، هزار دستگاه سواری و ۷۰۰ دستگاه مینی بوس دارد که زیرنظر ۷۵ شرکت خصوصی فعالیت می کند. 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور کرمانشاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور کرمانشاه نوسازی ناوگان حمل و نقل حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان