Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@20:49:31 GMT

مبارزه تایسون و جونز، آغاز لیگ اسطوره‌ها

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۱۴۷۲

مبارزه تایسون و جونز، آغاز لیگ اسطوره‌ها

مبارزه تایسون و جونز در واقع شروع یک سری رقابت ورزشی به نام «لیگ اسطوره‌ها» است که فقط شامل رویارویی اسطوره‌های بوکس و ورزش‌های رزمی نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مایک تایسون 54 ساله،‌ قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان و جوان‌ترین قهرمان سنگین وزن تاریخ بوکس روز شنبه 22 شهریور در یک مبارزه که با اهداف خیرخواهانه برگزار می‌شود به مصاف روی جونز جونیور 51 ساله می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارزه تایسون و جونز در واقع شروع یک سری رقابت ورزشی به نام «لیگ اسطوره‌ها» است که فقط شامل رویارویی اسطوره‌های بوکس و ورزش‌های رزمی نیست. همه ورزشکاران می‌توانند در این لیگ شرکت کنند ولی تنها یک شرط سر راه آنها قرار دارد: بزرگترینِ بزرگترین افراد حق حضور در این لیگ را پیدا می‌کنند. ستاره‌های ورزش‌های تیمی هم ممکن است برای جدال یک یه یک به این لیگ دعوت شوند. به همین خاطر از «انفرنی پنی هارداوی» و «آلن آیورسن»، اسطوره‌های بسکتبال آمریکا هم خواسته شده تا برای یک بازی به اصطلاح تک به تک به لیگ اسطوره‌ها ملحق شوند.

رد پیشنهاد 18 میلیون دلاری از سوی مایک تایسون برای مبارزه با یک برزیلی

مکان مبارزه «مایک آهنی» و جونز هنوز قطعی نشده ولی احتمال دارد در کالیفرنیا باشد ولی تاریخ قطعی آن، شنبه 22 شهریور است.

اندی فاستر، رئیس کمیسیون ورزش ایالتی کالیفرنیا،‌ اعلام کرد که مبارزه تایسون و جونیور را در 8 راند و با کلاه ایمنی و دستکش‌های 12 اونسی به جای دستکش‌های استاندارد 10 اونسی برگزار خواهد شد. 

مایک تایسون در مورد این مبارزه گفت: مطمئن باشید موردی برای ترس و نگرانی وجو ندارد. ما سال‌ها در رینگ مبارزه و افتخارات زیادی کسب کرده‌ایم. ما می‌توانیم از خودمان محافظت کنیم و این کار را انجام خواهیم داد.

او ادامه داد: من نمی‌توانم ضربات ضعیف بزنم. من فقط یک راه برای مبارزه بلدم و آن حمله است. داشتن و نداشتن کلاه، مشکل جونز است.

انتهای پیام/ 

R1015159/P/S3,30,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوکس بیشتر بخوانید... تایسون: قبل از هر مسابقه گریه می‌کردم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تایسون: قبل از هر مسابقه گریه می‌کردم واژه های کاربردی مرتبط بوکس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ طارمی با بازیکنان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی تمرین کرد ۲ رونالدو مقابل حریف بعدی یوونتوس بازی نمی‌کند/ پایان کورس کریس و ایموبیله؟ ۳ بازگشت عزت‌اللهی به روستوف وحضور آزمون در فهرست خرید ۹ تیم ۴ مشروح رأی کالدرون به باشگاه پرسپولیس رسید ۵ افشاردوست: نباید در توانایی‌های آلکنو شک کرد/ لهستانی‌ها کاملا با برنامه پیش می‌روند ۶ CAS اسامی باشگاه‌های خواهان پابرجا ماندن مجازات منچسترسیتی را فاش کرد ۷ انصاری‌فرد: هنوز هم شانس کسب سهمیه آسیایی را داریم ۸ شفیعی: خیلی از جوان‌های سایپا به پیراهن تیم ملی می‌رسند/ برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام مهمترین اخبار ورزشی خواجه‌وند: پرونده بودیمیر در CAS ثبت شده و منتظر صدور رأی هستیم/ برانکو راضی به مذاکره نشد و پولش را می‌دهیم میراسماعیلی: از خانواده تکواندو و کشتی خواهش می‌کنم به اختلاف ساعی و سوریان دامن نزنند/ خیلی‌ها دوست داشتند کمیسیون را وارد حاشیه کنند ورمزیار: استقلال مشکل دفاع دارد ولی روز به روز بهتر می‌شود/ باید تا آخر فصل از مجیدی حمایت شود شمسایی: تا به فوتسال برگشتم، پیشنهادها با مبالغ شیک و عجیب آغاز شد/ زور مس سونگون از لحاظ مالی بیشتر از ماست مهمترین اخبار تسنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) ارائه کنیم گزارش| آشفته‌بازارِ اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم نقش معادله «جنگ اعصاب» در رسوایی جدید ارتش اسرائیل؛ وقتی حزب‌الله صهیونیست‌ها را به گریه می‌اندازد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس مبارزه تایسون لیگ اسطوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از insidethegames این مسابقات که تحت نظارت ­فدراسیون جهانی بوکس قرار دارد، در مرکز همایش‌های بین المللی (ICC) در دوربان آفریقای جنوبی برگزار و بوکسور‌های چند کشور را گرد هم آورد و ­ضمن ادای احترام به ­نلسون ماندلا یکی از رهبران این کشور در ۱۲ وزن بانوان و ۱۳ وزن آقایان ­با هم رقابت کردند.

این رقابت‌ها از دیروز آغاز شده است و تا ۳ روز دیگر ادامه خواهد یافت. نلسون ماندلا یکی از رهبران آفریقای جنوبی و ضد آپارتاید بود و سال‌ها برای برابری و از بین بردن نژاد پرستی مبارزه کرد.

دیگر خبرها

  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • مبارزه با «سِن گندم» در ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان
  • گام‌های استوار ورزش استان برای پیشرفت در بوکس
  • عده‌ای از طرف شبکه‌های تقلب اجیر شده‌اند که در کنکور غایب باشند | یک روش ابداعی و پیچیده را برای مبارزه با تقلب آغاز کرده‌ایم
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز مبارزه با آفات و علف‌های‌هرز در گندم‌زار‌های مهاباد
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • یاماها، یک اسطوره ژاپنی