Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آرتورو ویدال که در بایرن مونیخ با خامس رودریگز همبازی بوده، اعلام کرده مهاجم کلمبیایی با زین الدین زیدان میانه خوبی ندارد.

پس از نمایش‌های درخشان این بازیکن در ترکیب تیم ملی کلمبیا در جام جهانی ۲۰۱۴، رئال مادرید با مبلغ ۷۵ میلیون یورو رودریگز را جذب کرد اما مهاجم ۲۹ ساله کهکشانی‌ها نتوانست انتظارات را برآورده کند و در ۱۲۵ بازی ۳۷ گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودریگز پس از ۲ سال حضور در بایرن مونیخ، تابستان سال گذشته به سانتیاگو برنابئو بازگشت، اما برای رقابت‌های این فصل جایی در برنامه‌های زین الدین زیدان نداشت.

بیشتر بخوانید:

عدد ۴ برای کاپیتان رئال مادرید چه مفهومی دارد؟

آرتورو ویدال معتقد است رودریگز می‌تواند در تیم دیگری شرایط بهتری داشته باشد. او درباره رابطه خود با هم تیمی سابقش گفت: من و خامس مانند ۲ برادر هستیم و در مونیخ رفاقت محکمی میان ما شکل گرفت. ما همیشه با هم صحبت می‌کنیم. این آزار دهنده است که خامس و زیدان با هم مشکل دارند.

بازیکن بارسلونا در ادامه گفت: خامس سطح بالایی دارد و می‌تواند در رئال مادرید بازی کند، اما نمی‌دانم چرا آن‌ها در این فصل به او فرصت بازی نداده اند.

ویدال با تاکید بر اینکه جدایی از رئال مادرید می‌تواند بهترین پیشنهاد برای رودریگز باشد اظهار داشت: امیدوارم او بهترین تصمیم را بگیرد و بتواند بازی کند. فکر می‌کنم مردم و هواداران فوتبال دوست دارند بازی‌های بازیکنان باکیفیت را ببینند و خامس یکی از این بازیکنان است. او باید آینده خود را در جای دیگری جستجو کند و در جایی بازی کند که از فوتبال لذت ببرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه بایرن مونیخ باشگاه رئال مادرید باشگاه بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید برای بازی برگشت شاگردانش برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا تصمیمی تأمل برانگیز اتخاذ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس؛ کارلو آنچلوتی با اتخاذ یک تصمیم غیرمنتظره برای بازی تیمش مقابل منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کنجکاوی و تعجب بسیاری را برانگیخت.

کهکشانی‌ها چهارشنبه شب در انگلیس میهمان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها خواهند بود و این در حالیست که بازی رفت دو تیم در مادرید 3-3 مساوی شد. در آن بازی اورلین چوامنی هافبک فرانسوی رئال‌ها سه اخطاره شد و بازی برگشت را از دست داد. با این حال کارلو آنچلوتی نام چوامنی را در فهرست بازیکنانش برای بازی برگشت قرار داده است.

ماراتن پرگل رئال و سیتی برنده نداشت/ تساوی بایرن و آرسنال

 

چوامنی در ماه‌های اخیر به دلیل بحران رخ داده در خط دفاعی رئال مادرید، از خط میانی به خط دفاع انتقال داده شده است و در حالی که نه ناچو فرناندز و نه ادر میلیتائو هنوز آماده بازی نشده‌اند، او می‌توانست نقشی پررنگ را در خانه سیتی ایفا کند و ظاهراً همین موضوع سبب شده رئالی‌‌ها فراموش کنند که او از بازی برگشت محروم است. البته این نخستین باری نیست که آنها یک بازیکن محروم را در لیست‌شان قرار می‌دهند. در واقع آنها سابقه میدان دادن به بازیکن محروم را هم دارند که آخرین مورد آن دنیس چریشف بود که با وجود محرومیت در بازی مقابل کادیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا به میدان رفت و همین اتفاق باعث حذف رئال شد.

تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی