Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توسعه ورزش فدراسیون جهانی کانوئینگ طی پیامی ضمن تمجید از کلاس های آموزش آنلاین در فدراسیون قایقرانی ایران از این برنامه حمایت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، سپاستین کاترین مدیر توسعه ورزش (ICF) طی پیامی به فدراسیون ایران کلاس های آموزش آنلاین را یک ابتکار عمل بزرگ توصیف کرد و گفت: جا دارد برای تصمیم سریع، ایجاد چهارچوب مناسب و ابتکار عملتان در این روزهای سخت تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری کلاس های آموزش آنلاین در ایران که با استقبال خوبی هم مواجه شده اتفاق خوبی بود که نشان داد فدراسیون قایقرانی ایران توانسته به سرعت خود را با شرایط کنونی جهان وفق دهد.

وی افزود: فدراسیون جهانی کانوئینگ به طور کامل از این برنامه حمایت می کند و آماده است به هر شکلی در این زمینه با فدراسیون ایران همکاری داشته باشد چرا که این موضوع باعث رشد و پیشرفت قایقرانی می شود و جزو اولویت های ما به حساب می آید. امیدوارم این پروژه بزرگ با قدرت ادامه پیدا کند.

کلاس های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی در زمینه های مختلف کار خود را شروع کرده و تاکنون نزدیک به 1400 نفر در این کلاس ها که با حضور اساتید دانشگاهی و مربیان قایقرانی برگزار می شوند، شرکت کرده اند.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: کلاس های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پیکان و هوادار از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی پیکان و هوادار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پیکان و هوادار امروز _پنجشنبه سی فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پیکان و هوادار

لیگ برتر ایران (پیکان - هوادار) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

کد خبر 745679

دیگر خبرها

  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی پیکان و هوادار از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم