Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیره بندی آب در مهریان و شهر مادوان داد مردام را دراورد تا شهروند این شهر عنوان کنند امتیاز فروشی از خدمات رسانی به مردم، برای آب و فاضلاب استان مهمتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس 10درصد از روان‌ آب‌های کشور از استان کهگیلویه و بویراحمد و مشخصا از دو شهرستان بویراحمد و دنا جاری می‌شوند با این وجود باز مردم از قطعی مکرر اب و جیره بندی گلایه دارند و تشنه بی عدالتی اب در یکی از پر آب ترین شهرهای ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعی مکرر آب و جیره بندی در شهر مادوان و روستا های اطراف این شهر، اعتراض شهروندان را بدنبال داشته به گونه ای که آن گونه که این شهروندان ادعا می کنند بنظر می رسد آب و فاظلاب به جای آب رسانی و خدمات دهی مطلوب  تنها به فروش و امتیاز می اندیشد.

علی .ف یکی از مخاطبان این پایگاه خبری در گفتگو با خبرنگار ما ابراز داشت حال که مسئولان پاسخگوی عملکرد خود و خدمات رسانی ضعیف به مردم نیستند شما پاسخ دهید چرا با وجود بارشهای خوب و شهرستان پر آب باید جیره بندی آب را در شهر مادوان  داشته باشیم.

وی عدم پایداری آب در این شهر را ضعف زیر ساختی عنوان نکرد و اظهار داشت اینها همش برای فرار از پاسخگویی است چرا که وظیفه مردم تامین آب نیست و کسی که همه هدفش فروش امتیاز و اضافه کردن مشترکین هست باید تامین کننده آب باشد.

این شهروند با ابراز گلایه شدید از مسئولان آبفا در این شهر گفت : مسئولان تنها 2 نکته را سالهاست که عنوان می کنند و تا کنون در خوص ان چاره اندیشی نشده است .

او در ادامه افزود مسئولان نبود زیر ساخت ،و خشکسالی را بهانه می کنند و باید پاسخگو باشند اگر زیر ساخت وجود ندارد چرا روز به روز به تعداد مشترکین افزوده می شود ؟ آیا فروش کنتور برای آنها اولویت است ؟ و آیا به جای چاره اندیشی برای سالهای بعد باید همچنان همین بهانه ها را بشنویم.

امیر محمد ب ساکن روستا شهر مادوان > روستایی چسبیده به 2 شهر یاسوج و مهریان در تماس با دفتر پایگاه خبری صبح زاگرس از جیره بندی آب در این روستا شهر خبر داد و با ابراز گلایه گفت : چرا روزانه باید شاهد جیره بندی آب و قطعی چند ساعت آب در مهریان باشیم .

وی ابراز داشت شبکه آب این روستا شهر قدیمی و محل تامین آب شرب مردم از چشمه خدادادی است و اگر مسئولان توان پایخگویی و خدمات رسانی به مردم را ندارند پس چرا باید فیش آب برای آنها صادر شود.

این شهروند گفت : روز به روز بر تعداد ساکنین این روستا شهر اضافه می شود و می توان ادعا کرد اگر با این وضعیت خدمات رسانی انجام شود به زودی باید شاهد حضور اب پاش ها باشیم .

وی خدمات رسانی آبفا را نا مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت : استفاده غیر مجازاز آب ، عدم نصب تانکر ، فرصودگی شبکه : جمعیت بالا همه بهانه ای برای فرار از مسئولیت بوده و باید مسئولان به فکر خدمات رسانی به مردم باشند.

بدنبال تماس های مکرر شهروندان . مادوان ، بلهزار و مهریان و اعتراض های ساکنین این منطقه تلاش کردیم تا با مدیر عامل آبفای استان در این خصوص گفتگویی داشته باشیم که تا کنون موفق به برقرای ارتباط با این مسئول نشدیم .

براستی چه کسی پاسخگوی قطعی مکرر آب در شهر مادوان و مهریان است؟ نقش آبفا در خدمات رسانی به این مردم تشنه آب و عدالت در خدمات رسانی چیست ؟ جیره بندی و ناپایداری در خدمات رسانی مطلوب تا کی ادامه دارد؟.

دهیار مهریان با ابراز گلایه از قطعی چند روز گذشته آب گفت :مهاجر پذیر بودن این روستا در 2 دهه اخیر و شبکه فرصوده آب و مخزن قدیمی و کوچک دلیل ناپایداری آب در روستا است.

مهدی رمضانی با اشاره به اینکه سالهاست آب و فاضلاب بدنبال راه اندازی مجتمع آبرسانی برای روستای مهریان، بله زار و شهر مادوان است گفت : از طریق بخشداری و فرمانداری بویراحمد مکرر پیگیری این مشکل بوده ایم اما متاسفانه مسئولان عنوان می کنند امکان هزینه جدید در این نقاط وجود ندارد و باید مردم صبر کنند تا مجتمع به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد : با همت مردم روستای مهریان در گذشته از طریق چشمه و لوله گذاری آب روستا تامین شد اما افزایش جمعیت و مهاجر پذیر بودن روستا و منبع اب کوچک باعث شد تا شاهد بروز این مشکلات و ناپایداری اب و جیره بندی باشیم.

  انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خدمات رسانی شهر مادوان جیره بندی آب روستا شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گناباد،گفت: این بیماری که اغلب در دام‌های سبک اتفاق می‌افتد عامل میکروبی داشته که در مواقع تغییر جیره دام بروز کرده و بصورت ناگهانی باعث تلف شدن دام می‌شود و در کالبد گشایی دام تلف شده روده‌ها دچار پرخونی شدید (بیماری روده سرخی) می شود.

دکتر محمد رضا متقی افزود: واکسیناسیون برای پیشگیری موثر از بیماری در ابتدای بهار و پاییز همزمان با تغییر جیره غذایی به دامداران عزیز توصیه می‌ شودکه با انجام واکسیناسیون بموقع تا حد زیادی از تلفات ناشی از این بیماری جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی