Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مسئول قرارگاه جهادی فرهنگی بقیه‌الله در استان یزد گفت: تعداد ۳۶ سری جهیزیه از طرف قرارگاه بقیه‌الله به نوعروسان نیازمند در شهرستان‌های یزد، مهریز و ابرکوه هدیه شد.

«نصیر عباسی مهرآبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این مورد تصریح کرد: قرارگاه جهادی فرهنگی حضرت بقیه‌الله(عج) که در ایام اربعین و ماه صفر در قالب امانت‌داری، راهنمای زوار و ستاد گمشدگان در حرم حضرت علی(ع) در نجف اشرف و حرم عسکریین(ع) در سامرا فعالیت دارد، در طول سال نیز در داخل ایران دست به اقدامات مختلف فرهنگی و جهادی می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که یکی از طرح‌های این مجموعه، تهیه جهیزیه با کمک خیرین بازار سرمایه برای افراد نیازمند و بی‌سرپرست است، افزود: بعد از اربعین حسینی سال ۹۷ با پیگیری‌های انجام شده، اولین سری جهیزیه وارد شهرستان ابرکوه شد.

عباسی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون ۳۶ سری جهیزیه از طریق این قرارگاه تهیه و به دست نوعروسان نیازمند در شهرستان‌های یزد، مهریز و ابرکوه رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا در سال جاری و اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پررنگ در طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه، در روزهای اخیر ۱۰ سری جهیزیه در مجموع به ارزش دو میلیارد ریال با کمک خیرین تهیه و به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

مسئول قرارگاه جهادی فرهنگی بقیه‌الله در استان بیان کرد: هر سری از جهیزیه‌ها شامل ۲۱ قلم کالا از جمله یخچال‌فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، فرش و جاروبرقی است که در راستای رونق تولید داخلی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، تمام کالاها ایرانی و از تولیدات داخلی خریداری می‌شود.

عباسی در پایان با تأکید بر این که در وضعیت اقتصادی فعلی که بسیاری از والدین توانایی مالی خرید جهیزیه را نداشته و اغلب جوانان به دلیل مشکلات مالی ازدواج را به تعویق می‌اندازند، مشارکت مردم و خیران استان در تأمین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابركوه جهيزيه استانی اجتماعی نوعروسان نیازمند سری جهیزیه بقیه الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • طرح جهش ملی مسکن در کرمان نیازمند هم افزایی و کار جهادی است
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان