Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ربیعی با بیان اینکه امروز دشمن توان خود را در میدان های مختلف جنگ به کار گرفته تا با جنگ های روانی و رسانه ای بر جوامع اسلامی غلبه کند، گفت: جنگ رسانه ای و روانی راهبرد اصلی نظام سلطه برای تغییر دولت ها، ملت ها و کنترل اذهان عمومی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حسین ربیعی، مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارلحسین (ع) همدان در جمع بسیجیان بخش شیرین سو با اشاره به ابعاد مختلف جنگ در دنیای امروز و دنیای استکبار اظهار کرد: امروز در یک جنگ واحد با دشمن مواجه نیستیم و دشمن توان خود در میدان جنگ را در ابعاد و شکل های مختلف پای کار آورده تا نظام اسلامی را ساقط کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با نگاه به ابعاد مختلف جنگ روانی و رسانه ای دشمن افزود: امروز جنگ روانی و رسانه ای دشمن بخش مهمی از فعالیت های سیاسی،اقتصادی و فرهنگی جوامع را تحت الشعاع قرار داده است و این جنگ راهبرد اصلی نظام سلطه برای تغییر دولت ها و ملت ها و کنترل اذهان عمومی است.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) گفت: امروز میدان اصلی جنگ رسانه ای دشمن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که به دلیل ماهیت غربی این رسانه ها و قدرت بدون توازن دشمن در این عرصه رویارویی در این عرصه را بسیار سخت کرده است.

ربیعی راهبرد اصلی مبارزه و رویارویی فرهنگی با دشمن در فضای مجازی را بیانات مقام معظم رهبری دانست و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری فضای مجازی در اشغال دشمن است پس ورود هوشمندانه و استفاده از افراد دارای بنیه در این عرصه و راندن و تاراندن دشمن در عرصه فضای مجازی بهترین راه مقابله با دشمن عرصه جنگ نرم است.

وی در انتها با تاکید بر تولید محتوای فاخر در فضای مجازی خاطر نشان کرد: روش مقابله نتیجه بخش در عرصه جنگ نرم تولید محتوای فاخر در این بستر است تا بتوانیم از لحاظ محتوایی دشمن را به زانو دربیاوریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راهبرد اصلی فضای مجازی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز پنجشنبه در اجتماع باشکوه مردم سمنان با قدردانی از استقبال گرم مردم تصریح کرد: باور بنده این است که این استقبال مردم نشانه عشق به انقلاب، نظام، ولایت و ارزش‌هاست و مبحت آنها به بنده نیز صرفا به عنوان یک خدمتگزار و سرباز ولایت است و بنده این محبت و حضور مردم را برای خود مسئولیت‌آور می‌دانم.

رئیس جمهور برخورداری از فرهنگ غنی، علم، ایمان و دلدادگی به دین را از ویژگی‌های تمدنی و تاریخی مردم سمنان برشمرد و افزود: مردم سمنان مردمی باایمان و امیدوار هستند؛ دو اصلی که همواره از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای انسان‌های سالک و دلداده به انقلاب محوری عنوان شده است. دشمن تلاش می‌کند با روش‌های مختلف، با ایجاد و گسترش شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان ما به عنوان دو رکن اساسی برای موفقیت و پیشرفت را هدف قرار دهد، اما امروز شاهدیم که به رغم خواست دشمن و با همت و تلاش همین جوانان و حمایت دولت 8 هزار و 400 واحد تولیدی راکد احیا شده است.

رئیسی با اشاره به نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، رسیدگی به مشکلات در حوزه‌های آب، برق، جاده، درمان و دیگر بخش‌ها را وجه اصلی همت و تلاش دولت مردمی برشمرد و اظهار داشت: دولت مردمی در مواجهه با مشکلات از کنار آنها عبور نمی‌کند، بلکه برای آن مشکل چاره‌اندیشی و برای رفع آن تلاش می‌کند. از صبح امروز تا کنون پیگیر کیفیت اجرای مصوبات سفر اول دولت به سمنان بودیم و از جمله از نیروگاه سیکل ترکیبی، خط انتقال آب و نیروگاه تجدیدپذیر بازدید و بخش‌های جدید آن را افتتاح کردیم.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه رفع دغدغه مردم در زمینه مسکن نیز از دیگر برنامه‌های دولت است، به افتتاح 2 هزار واحد مسکونی در جریان این سفر اشاره کرد و با بیان اینکه 19 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در استان در دست ساخت است، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که نرخ بیکاری در استان به شکل قابل توجهی کاهش یافته و با فعال شدن تولید در عرصه‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی و دیگر عرصه‌ها اشتغال رونق گرفته است.

رئیسی با بیان اینکه دولت به خدمتگزاری برای شما مردم افتخار کرده و با اتکا به شعار «ما می‌توانیم» شبانه‌روزی به دنبال حل مشکلات است، خاطرنشان کرد: همانطور که عملیات «وعده صادق» با تلاش رزمندگان و مجاهدان ما در سنگر مبارزه با دشمن تحقق یافت در سنگر تولید نیز با دنیایی از امید و ایمان حرکت کرده و با باور ما می‌توانیم همه مشکلات را حل خواهیم کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: دیروز برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم را که باعث حساسیت دشمن می‌شود، اما امروز موشک‌های ما به قلب دشمن فرود می‌آید تا آنها را متوجه جنایات و نسل‌کشی‌هایشان کند؛ ‌یقین داریم همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی به ما آموختند، در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

دیگر خبرها

  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • «وعده صادق» گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را درهم ریخت
  • تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است
  • پاسخ به چند شبهه فضای مجازی درباره حملهٔ تنبیهی به اسرائیل