Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@05:25:42 GMT

ساعت کاری ادارات استان قم کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۲۵۸۸

ساعت کاری ادارات استان قم کاهش یافت

گروه استان‌ها-استاندار قم از کاهش ساعت کاری ادارات استان خبر داد و گفت: ساعت کاری ادارات از نهم تا پانزدهم مردادماه از ۷ ونیم صبح تا ساعت ۱۳ را موافقت می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری، اظهار داشت: از اداراتی که در پایش اول پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و اداراتی هم که در پایش دوم رشد داشته‌اند؛ قدردانی می‌کنیم و به اداراتی که در این زمینه ضعف داشته‌اند باید تذکر جدی داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با اشاره به کاهش تعداد نیروهای اداری به دوسوم گفت: فکر نمی‌کنم این کار سبب بهبود مقابله با شیوع بیماری کرونا باشد و مورد موافقت قرار نمی‌گیرد؛ البته برای افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند و یا بانوانی که فرزند خردسال و شیرخوار دارند باید در اولویت دورکاری باشند.

وی در خصوص کاهش تعداد ساعات کاری نیز ابراز کرد: ازنظر تراکم مراجعین کاهش ساعات ادارات به 12 خیلی زود است و ساعت یک ظهر معقول‌تر است و بهتر است که این کار در دو مرحله انجام شود.

شدت گرما ساعت کاری ادارات استان ایلام را تغییر دادساعت کاری ادارات استان خراسان جنوبی از فردا تغییر می‌کنداحتمال کاهش ساعت کاری ادارات در گلستان؛ ولتاژ برق در روستاهای شرق استان تقویت شد

سرمست تأکید کرد: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی با نظارت دقیق در مجموعه تحت مدیریت خود با جدیت موضوع کاهش مصرف و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین ساعت کاری ادارات از نهم تا 15 مردادماه از 7 ونیم صبح تا ساعت 13 را موافقت می‌کنیم و برای دو هفته آتی مردادماه در جلسه بعدی تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/451/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه تغییر کرد شدت گرما ساعت کاری ادارات استان ایلام را تغییر داد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه تغییر کرد شدت گرما ساعت کاری ادارات استان ایلام را تغییر داد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۳ گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ ۴ کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست ۵ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۶ وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم ۷ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم ۸ حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافت مهمترین اخبار استانها ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" گزارش ویدئویی| وقتی مردم پروتکل‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند / ICU ‌نقطه‌‌ پایان مبتلایان به کرونا اهتمام دولت برای رفع مشکلات ‌سیستان و بلوچستان / هیئت وزیران ۱۵۰ گزارش ‌برای رفع محرومیت‌ها‌ ‌ارائه دادند معاون وزیر نیرو: مصرف برق مردم ایران در ۶ مرداد ماه به ‌۵۸ هزار مگاوات رسید مهمترین اخبار تسنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین فیلم شلیک موشک های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) ارائه کنیم گزارش| آشفته‌بازارِ اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساعت کاری ادارات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در سومین روز کاری ۱۴۰۳

در سومین روز کاری سال ۱۴۰۳ شاخص کل بورس به روند صعودی خود ادامه نداد و با افت ۴ هزار واحدی رو به رو شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص کل بورس در روز سه شنبه با افت 4 هزار واحدی رو به رو شد و 0.2 واحد کاهش یافت. شاخص هم وزن نیز 500 واحدی رشد کرد.

 اگرچه در میانه‌های بازار با بهبود تقاضا همراه شد اما در مجموع شروع و پایان خوبی نداشت‌. در نهایت شاخص کل 4180 واحد کاهش ارتفاع داد و در سطح 2 میلیون و 249 هزار واحد متوقف شد.

بازیگران حقیقی ها امروز 65 میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند و ارزش معاملات خرد به 4.6 همت رسید.

نمادهای چکاپا و رانفور صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای کرومیت و خساپا بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت شروع به کار ادارات تغییر کرد + جزییات
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • اعلام ساعت کاری مراکز اهدای خون شب‌های قدر در یزد
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • اعلام ساعت کاری مراکز اهدای خون در شب‌های قدر
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در سومین روز کاری ۱۴۰۳
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟