Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@10:32:53 GMT

رکورددار بیشترین تعداد سکسکه

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۲۷۱۶

رکورددار بیشترین تعداد سکسکه

خبرگزاری میزان- سکسکه مشکلی است که برای همه افراد در تمام طول عمر بار‌ها رخ می‌دهد و ممکن است حتی یک یا دو ساعت هم طول بکشد. تاریخ انتشار: 14:00 - 08 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۸۸۷

خبرگزاری میزان -رکورد بیشترین سکسکه به یک کشاورز معمولی چارلز آزبورن که به مدت ۶۸ سال به طور متوالی سکسکه کرد تعلق دارد. محققان و پزشکانی که بر روی این کشاورز تحقیق می‌کردند، تخمین زدند که او طی یک روز ۲۴ هزار بار سکسکه می‌کند که این تعداد در طول عمر او بیش از ۵۹۵ میلیون و ۶۸۰ هزار سکسکه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: توصیه‌های مفید برای قطع سکسکه

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سکسکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام استان‌ها بیشترین میزان فوتی در تصادفات رانندگی را در نوروز ۱۴۰۳ دارند؟

تهران- ایرنا- پلیس راهور فراجا اعلام کرد: استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان به ترتیب بیشترین تصادفات منجر به فوتی را در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پلیس راهور، حجم کل تردد جاده‌ای از ۲۴ اسفند تاکنون ۳۷۰ میلیون تردد اعلام شد که متوسط تردد روزانه ۲۶ میلیون تردد بوده که نسبت به سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

بر اساس این آمار، تعداد تصادفات فوتی در این مدت ۴۸۴ فقره و متوفی ۵۸۵ نفر اعلام شد همچنین تعداد تصادفات جرحی ۱۲ هزارو ۴۷۲ فقره و مجروحان ۱۵ هزار و ۵۷۴ تعداد و تصادفاتی که منجر به خسارت شده ۶۵۰ هزار ۸۳ فقره اعلام شده است.

مطابق اعلام پلیس راهور، استان‌های پر حادثه فوتی به ترتیب کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان اعلام شده است و بیشترین تردد و فراوانی مسافران نوروزی در استان‌های مازندران با ۳۱۲ هزار خودرو، گیلان با ثبت ۲۳۲ هزار خودرو و خراسان رضوی با ورود ۷۸ هزار خودرو بوده است.

آخرین وضعیت محورهای شمالی

براساس اعلام پلیس راهور محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است و ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین گزارش شده است همچنین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه ترافیک سنگین است و در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه هم ترافیک سنگین گزارش شده است. در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) تردد روان گزارش شده است.

کد خبر 740020

دیگر خبرها

  • کدام بازیکن بیشترین تعداد گل را در یک بازی لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده‌است؟ (زیرنویس فارسی)
  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا برای مدیریت سوخت در پروازهای «هما»
  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پروازهای بین المللی «هما»
  • مدام احساس خستگی می‌کنید؟ احتمالا با کمبود این ویتامین روبه‌رو هستید
  • کدام استان‌ها بیشترین میزان فوتی در تصادفات رانندگی را در نوروز ۱۴۰۳ دارند؟
  • آزادراه قزوین - رشت پر ترددترین محور ورودی گیلان
  • بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از موزه ها و اماکن تاریخی فرهنگی
  • ضرورت انتشار آماری از میزان تحقق شعار سال
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • بیشترین بارندگی شاهرود به میزان ۵۰ میلیمتر در تاش ثبت شد