Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مرکز امنیت هوایی آمریکا در پی نقص فنی هواپیمای جاسوسی این کشور که مجبور به فرود اضطراری در ژاپن شد، از خسارت ۲ میلیون دلاری به این هواپیما خبر داد.

مقامات نیروی دریایی آمریکا پس از آنکه از بروز نقص فنی و فرود اضطراری یک فروند هواپیمای جاسوسی متعلق به نیروی هوایی این کشور خبر دادند، اکنون اعلام کردند که این نقص فنی برای آن‌ها ۲ میلیون دلار خسارت ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیمای جاسوسی «پوسیدان-۸» پس از آن که در نزدیکی آسمان ژاپن دچار نقص فنی شد، مجبور به فرود اضطراری در پایگاه هوایی «کادنا» شد.

نقص فنی روی‌داده در این هواپیما از ناحیه موتور بوده است. به گفته سخنگوی ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا، این حادثه تلفات و یا حتی خسارت مادی نداشته است.

علت بروز نقص فنی در این هواپیمای جاسوسی در دست بررسی است، مرکز امنیت هوایی آمریکا این حادثه را بررسی کرده و حداقل ۲ میلیون دلار خسارت در این رابطه تخصیص داده است.

گفتنی است، بوئینگ پی-۸ پوسیدان هواپیمایی نظامی است که مسئولیت آن گشت بر فراز آب‌های دریایی و اقیانوس است. عملیات شناسایی و اخطار هوایی نیز از جمله دیگر وظایف این این فروند هواپیما است.


منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هواپیمای جاسوسی ۲ میلیون نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۷۸ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز، مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت آرا، بسته کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را تصویب کردند.

این بسته حمایتی به ارزش ۹۵.۳ میلیارد دلار کمک‌های امنیتی به اوکراین، اسرائیل و تایوان فراهم می‌کند.

در این بسته، ۶۰.۸ میلیارد دلار برای اوکراین جهت کمک به مبارزه با روسیه در نظر گرفته شده است. همچنین ۱۷ میلیارد دلار برای کمک به رژیم صهیونیستی قرار داده شده است.

۹ میلیارد دلار برای کمک های بشردوستانه و همچنین ۸.۱ میلیارد دلار برای کمک به تایوان برای مقابله با چین از دیگر موارد این بسته است.

انتظار می‌رود هفته آینده این لایحه در سنا بررسی شود.

دیگر خبرها

  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان
  • کمک ۷۷.۸ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • کمک ۷۸ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • اولین نبرد هوایی بین هواپیمای هوش مصنوعی و خلبان انسانی
  • نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد
  • نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد
  • آمریکا و جاسوسی جهانی