Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی پازوکی روز چهارشنبه  در کمیسیون الحاق روستای ملاوی  و گوه مهدی به روستای سراب حمام  پلدختر اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در جریان سیل فروردین ماه ۱۳۹۸ در بخش های مختلف زیرساخت ، مسکن ، کشاورزی ، زراعت و بخش خدمات خسارت واردشد.

وی افزود: بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی در استان لرستان در جریان وقوع سیل  تخریب شد که ۱۳هزار واحد از این تعداد احداثی و ۲۲ هزار واحد تعمیری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پازوکی یادآورشد: کاربازسازی مناطق سیل زده در استان لرستان با اعتباراتی از سرفصل های مختلف،  تسهیلات و کمک های بلاعوض انجام شده اما متاسفانه عده ای با بی انصافی مطالبی را در فضای مجازی و رسانه ای مبنی بر این که این خسارت ها پرداخت نشده را منعکس کردند.

وی افزود: این درحالی است که هرکس که در جریان سیل آسیب دیده و مشمول و واجد شرایط دریافت خسارت بوده، با ثبت نام در سامانه خسارت را دریافت کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: دولت درحوزه خسارات ناشی از سیل و بحث پیشگیری و جبران آسیب های وارده علاوه بر پرداخت خسارات در حد توان و بضاعت خود کمک کرده است.

وی افزود:به جرات می توان گفت هیچ فرد آسیب دیده از سیل مشمول و واجد شرایط در بخش های مختلف نیست که خسارت سیل را دریافت نکرده باشد و از خبرنگاران خواست این موضوع را  به مردم اطلاع رسانی و منعکس کنند.

پازوکی یادآورشد: بخشی از زیرساخت های تخریب شده از سیل  به لحاظ محدودیت های اعتباری صد درصد بازسازی نشده و ۲۰ تا ۳۰ درصد کسری اعتبار دارند که مقررشد این کسری به دستور استاندار لرستان از سایر منابع تامین شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت:مردم تاکنون همدل و همراه مسوولان  بودند انتظار می رود در بحث بازسازی همچنان با مسوولان همدل باشند و این همراهی را ادامه دهند تا بازسازی ناشی از سیل هر چه زودتر به پایان برسد.

پازوکی از همه دستگاه های اجرایی شهرستانی ، استانی و ملی که در بازسازی و جبران خسارات ناشی از سیل همکاری کردند ، تقدیر کرد و یادآورشد: در جریان جبران خسارات سیل همه مدیران یکدل و یکصدا با برنامه ای مشخص تحت دستورات استاندار لرستان تلاش کردند.

وی افزود: بیش از یکهزار و ۱۴۸ پروژه در بخش زیرساخت برای بازسازی در استان لرستان لرستان تعریف شده و این استان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده  بود و همه دستگاه ها درگیر بازسازی بودند و مدیران به ویژه در پلدختر وقت گذاشتند و تلاش شبانه روز کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: بیشترین آسیب در جریان سیل  متوجه شهرستان پلدختر بود  که فرماندار و مجموعه مدیران شهرستانی در بحث بازسازی به بهترین شکل ممکن  به مردم خدمت کردند.

وی به جابجایی ۲ روستای سیل زده  ملاوی و گوه مهدی  پلدختر اشاره کرد و افزود : بنا است سیل زدگان واجد شرایط این ۲  روستا با کلیات الحاق زمین به محدوده روستای سراب حمام الحاق شوند.

برچسب‌ها روستائیان پروژه ساختمانی سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان پروژه ساختمانی سیل روستائیان پروژه ساختمانی سیل استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست  با اصحاب رسانه  گفت:  مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت ۹ صبح فردا در مسیر میدان امام به سمت مسجد امام  سمنان و دیدار مردمی در شهرستان شاهرود ساعت ۱۶ در استادیوم تختی برنامه ریزی شده است .

استاندار سمنان، برگزاری جشن احیای واحد‌های راکد تولیدی در استان را از دیگر برنامه‌های سفر ریاست جمهور اعلام کرد و گفت: ۲۰۱ واحد راکد صنعتی صد درصد تعطیل استان سمنان با ایجاد دو هزارو ۸۰۰ اشتغال و پرداخت سه هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت.
هاشمی هم چنین از افتتاح پروژه نیروگاه سیبل ترکیبی، برگزاری جلسه شورای اداری و برگزاری جشن واگذاری زمین برای قانون جوانی جمعیت خبرداد و گفت: یک هزارو ۱۵۰ قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت به هم استانی‌ها اعطا می‌شود.
وی ضمن بیان اینکه مصوبات مرحله دوم سفر بیشتر در قالب تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، اضافه کرد: ۲۱۱ پروژه نیمه تمام از محل سفر اول ریاست جمهور به استان به بهره برداری رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس در روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • گروه۷: دارایی‌های روسیه تا زمان جبران خسارت اوکراین مسدود می‌ماند
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان
  • بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول