Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@04:44:05 GMT

قیمت باور نکردنی خودنگاره رامبرانت

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۴۵۷۲

قیمت باور نکردنی خودنگاره رامبرانت

خودنگاره‌ای از دوران جوانی «رامبرانت» نقاش مشهور هلندی در یک حراجی به قیمت چشمگیری به فروش رفت و به گران‌ترین خودنگاره این هنرمند تبدیل شد.

خودنگاره‌ای از رامبرانت که این هنرمند را با کلاهی مشکی نشان می‌دهد روز گذشته در حراجی ساتبیز به قیمت ۱۴,۵۴۹,۴۰۰ میلیون پوند فروخته شد.

ارزش این اثر ۱۲ الی ۱۶ میلیون  پوند برآورد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر که به سال ۱۶۳۲ تعلق دارد این نقاش را در سن ۲۶ سالگی نشان می‌دهد و یکی از دو خودنگاره‌ای است که در آن رامبرانت در لباس رسمی دیده می‌شود.

از آنجایی که اغلب خودنگاره‌های رامبرانت اکنون در مجموعه موزه‌های بزرگ سراسر جهان نگهداری می‌شوند، این خودنگاره تنها یکی از سه خودنگاره‌ای است که در مجموعه‌های خصوصی نگهداری می‌شود.

پیش از این خودنگاره‌ای که در سال ۲۰۰۳ به قیمت ۶.۹ میلیون پوند به فروش رفته بود رکوردار گرانترین خودنگاره این هنرمند بود.

رامبرانت که به «نقاش تاریکی‌ها» شهرت دارد، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نقاشان تاریخ هنر شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های اصلی نقاشی‌های این نقاش هلندی این بود که از دل تاریکی‌ها و با تکنیک سایه روشن، نور خلق می‌کرد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث

اختلاف‌های منچستریونایتد و نیوکاسل باعث شده است مدیر انگلیسی تا سال 2025 قادر به فعالیت نباشد. 

طرفداری | منچستریونایتد که پاسخ مثبت دن اشورث را دریافت کرده، عجله‌ای برای ورود او به اولدترافورد ندارد. 

به گزارش تلگراف؛ نیوکاسل برای صدور مجوز جدایی مدیر ورزشی خود به مقصد منچستریونایتد، 5+15 میلیون پوند درخواست کرده است. آن‌ها دن اشورث را از باشگاه کنار گذاشته‌اند و تا زمانی که شیاطین سرخ مبلغ لازم را پرداخت نکنند، به او اجازه فعالیت در باشگاه دیگری را نخواهند داد. رویکرد نیوکاسل از نگاه سر جیم رتکلیف «احمقانه» بوده و به همین خاطر، منچستریونایتد نیز قصد عقب‌نشینی از سیاست خود را ندارد. آن‌ها تمایل دارند 2 میلیون پوند برای اشورث هزینه کنند، همان مبلغی که دو سال پیش نیوکاسل به برایتون پرداخت کرده بود. رتکلیف شخصا برای مذاکره با آماندا استاولی وارد عمل شد اما همچنان اختلاف 13 میلیون پوندی بین دو باشگاه وجود دارد.

منچستریونایتد به شدت برای انتقال دن اشورث علاقه‌مند است اما قصد ندارد 10 میلیون پوند برای او هزینه کند. آن‌ها حاضر هستند تا پاییز و حتی پایان سال 2024 منتظر بمانند. از نگاه مدیران باشگاه، با توجه به بودجه محدود، مبلغ آزادسازی مدر انگلیسی بهتر است برای جذب بازیکن سرمایه‌گذاری شود. شیاطین سرخ از جیسون ویلکاکس و دن اشورث خواسته‌اند یک مدل دقیق و مشخص برای سبک بازی و نقل و انتقالات باشگاه طراحی کنند تا باشگاه از آشفتگی‌های یک دهه اخیر نجات یابد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور | عکس
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!