Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پیامی ویدئویی و شرکت در پویش همدلی با مدافعان سلامت، ویروس کرونا را دشمنی ناشناخته و نامرئی دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، دراگان اسکوچیچ در قالب یک پیام ویدیویی در پویش همدلی با مدافعان سلامت شرکت کرد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در این پیام ویدئویی صحبت‌هایی را درباره پزشکان و پرستاران مطرح کرده است که در مبارزه با ویروس کرونا تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراگان اسکوچیچ گفت: برای همه ما این یک تجربه دردناک است. مبارزه با کووید 19 (ویروس کرونا) که دشمنی ناشناخته و نامرئی است، تا به امروز به طور غم‌انگیزی جان عده زیادی را گرفته است.

وی با اشاره به جانفشانی پزشکان و کادر درمانی در مبارزه با کرونا اظهار داشت: در این میان انسان‌هایی هستند که با مسئولیت خودشان بیرون می‌آیند و روی زندگی‌شان برای حفاظت از جان دیگران ریسک می‌کنند. به راستی که شجاعت و انسانیت آنها قابل ستایش است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خطاب به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی خاطرنشان کرد: گفته می‌شود که در زمان سختی، مردم بهترین و بدترین خودشان را نشان می‌دهند. شما پزشکان، پرستاران و کادر درمان، مسلماً بهترین وجه انسانی که تا به حال در بشر شناخته شده است را نشان داده‌اید.

اسکوچیچ در پایان با تبریک روز پزشک که کمتر از یک ماه دیگر و اول شهریورماه خواهد بود، گفت: من اینجا می‌خواهم از تمام زحماتی که برای همه ما متحمل شده‌اید، قدردانی کنم. خداوند خیرتان بدهد.

همه چیز درباره تیم ملی فوتبال/ ادامه جلسات اسکوچیچ، رایزنی برای دیدار دوستانه و در انتظار پاسخ کریم

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا تیم ملی دراگان اسکوچیچ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا تیم ملی دراگان اسکوچیچ پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مشروح رأی کالدرون به باشگاه پرسپولیس رسید ۲ غیبت مجری جنجالی در برنامه صبحگاهی شبکه یک + عکس ۳ بازگشت عزت‌اللهی به روستوف وحضور آزمون در فهرست خرید ۹ تیم ۴ خواجه‌وند: پرونده بودیمیر در CAS ثبت شده و منتظر صدور رأی هستیم/ برانکو راضی به مذاکره نشد و پولش را می‌دهیم ۵ شمسایی: تا به فوتسال برگشتم، پیشنهادها با مبالغ شیک و عجیب آغاز شد/ زور مس سونگون از لحاظ مالی بیشتر از ماست ۶ افشاردوست: نباید در توانایی‌های آلکنو شک کرد/ لهستانی‌ها کاملا با برنامه پیش می‌روند ۷ پرسپولیسی‌ها خواستار عذرخواهی مجری حاشیه‌ساز شدند ۸ میراسماعیلی: از خانواده تکواندو و کشتی خواهش می‌کنم به اختلاف ساعی و سوریان دامن نزنند/ خیلی‌ها دوست داشتند کمیسیون را وارد حاشیه کنند مهمترین اخبار ورزشی رضاوند: رفتن استراماچونی از استقلال طبیعی نبود/ هواداران درباره مجیدی زود قضاوت نکنند خواجه‌وند: پرونده بودیمیر در CAS ثبت شده و منتظر صدور رأی هستیم/ برانکو راضی به مذاکره نشد و پولش را می‌دهیم رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور: شایعه تغییر مدیرعامل باشگاه کذب است اسکوچیچ: پزشکان بهترین وجه انسانی که در بشر شناخته شده را از خود نشان دادند/ کرونا دشمنی ناشناخته و نامرئی است مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین فیلم شلیک موشک‌های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه‌داشتن یاد امام حسین(ع) ارائه کنیم گزارش| آشفته‌بازارِ اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا تیم ملی دراگان اسکوچیچ ویروس کرونا تیم ملی دراگان اسکوچیچ دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد

این برای پنجمین بار است که جوکر برنده جایزه اسکار ورزشی می‌شود.

طرفداری | نواک جوکوویچ برترین تنیسور مرد تاریخ و برنده 24 گرند اسلم، برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد.

این برای پنجمین بار است که تنیسور مطرح صربستانی برنده جایزه ورزشکار سال لوریوس می‌شود. صربیناتور پیش از این در سال‌های 2012، 2015، 2016 و 2019 برنده جایزه لوریوس شد تا در کنار راجر فدرر دیگر تنیسور مطرح سوئیسی تنها ورزشکاران تاریخ باشند که 5 بار به این عنوان ارزشمند دست یافته‌اند.

جوکر برای کسب جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس رقیبان سرشناسی در دیگر رشته‌‌های ورزشی از جمله فوتبال داشت. لیونل مسی و ارلینگ هالند (فوتبال)، موندو دوپلانتیس (پرش با نیزه)، نوا لایلز (دوومیدانی) و مکس فرستاپن (فرمول یک) رقیبان نواک جوکوویچ در کسب جایزه بهترین ورزشکار سال بودند.

گفتنی است آیتانا بونماتی ستاره زنان فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا نیز در بخش زنان این جایزه را تصاحب کرد. جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید هم جایزه استعداد برتر را گرفت.

نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال نوواک جوکوویچ موندو دوپلانتیس ارلینگ هالند نوا لایلز لیونل مسی مکس ورستپن

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز ۶۰ میلیون تومان / فیلم
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • محققان از ریه بافت مینیاتوری ساختند
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • «نون خ ۵» چهره زیبای سیستان و بلوچستان را به مردم نشان داد
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج