Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید هاشمی نظری رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دستیاران رشته های تخصصی دندانپزشکی متقاضی شرکت در آزمون بورد دندانپزشکی سال ۹۹ تا پایان وقت امروز چهارشنبه ۸ مردادماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: بر اساس اطلاعیه های قبلی مندرج در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و سامانه obligat.behdasht.gov.ir ثبت نام و ارسال مدارک آن دسته از داوطلبان فوق که موفق به ثبت نام اولیه در آزمون رشته های تخصصی دندانپزشکی نشده اند تا آخر وقت امروز مقدور است.

هاشمی نظری  گفت: طبق اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت مهلت ثبت نام در آزمون فوق قابل تمدید نیست و داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت فرم ثبت نام در این آزمون را تکمیل کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: داوطلبان همزمان ملزم به ثبت نام از طریق سامانه توزیع نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی به نشانی ibligat.behdasht.gov.ir نیز هستند.

مدارک ثبت نام در آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی

هاشمی نظری گفت: مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی شامل تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب، تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است. مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموختگان خارج از کشور شامل تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب، تصویر اسکن شده از معرفی نامه مرکز خدمات آموزشی جهت شرکت در آزمون، تصویر اسکن شده از صفحات اول و دوم شناسنامه، تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: همچنین هزینه شرکت در آزمون به شیوه اینترنتی پرداخت می شود و داوطلبان باید به لینک «پرداخت الکترونیک هزینه ثبت نام» مراجعه و هزینه شرکت در آزمون را بر اساس مبالغ مندرج در سایت با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب پرداخت و کد پرداخت را دریافت کنند.

هاشمی نظری اظهار کرد: هزینه ثبت نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون گواهینامه یا دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ شرکت می کنند یک میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان) و برای افرادی که برای دومین بار در آزمون شرکت می‌کنند ۲ میلیون ریال (۲۰۰ هزار تومان) و برای افرادی که برای سومین بار یا بیشتر در آزمون شرکت می کنند ۴ میلیون ریال (۴۰۰ هزار تومان) است.

آزمون کتبی گواهینامه یا دانشنامه رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ روز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۹۹ و آزمون شفاهی در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه ۲۲ تا ۲۴ مهرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون های وزارت بهداشت آزمون پزشکی دندانپزشکی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی رشته های تخصصی دندانپزشکی شرکت در آزمون هاشمی نظری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (Iran Health) نیز توسط صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه ایران‌هلث، برپا می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، از جمله زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. 

تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، از دیگر زیرگروه‌های تخصصی نمایشگاه ایران‌هلث است.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت ثبت‌نام دارند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود