Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:21:49 GMT

کارخانه بسته‌بندی چای بویین میاندشت تعطیل شده است

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۴۷۷۰

کارخانه بسته‌بندی چای بویین میاندشت تعطیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا توسلی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه دیدار نماینده شهرستان با بخشدار و دهیاران شهرستان بوئین‌میاندشت اظهار داشت: دهیاری‌ها دستگاه اجرایی نیستند و در قانون برنامه‌ریزی به دهیاری بودجه اختصاص نمی‌دهند و اعتباری هر ساله به بنیاد مسکن برای هزینه در روستاها تخصیص می‌دهیم که بنیاد مسکن نیز به عنوان یک پیمانکار با برداشت درصدی از اعتبار به عنوان سود مابقی اعتبار را در روستاها برای پروژه‌های روستایی هزینه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنیاد مسکن تاکنون به عنوان یک نهاد خدمات رسان در روستا هزینه‌ای خرج نکرده و قیر روستاها نیز با تلاش نماینده شهرستان تخصیص می‌یابد، قراردادها با بنیاد یک طرف است یعنی تمام هزینه‌ها از سوی دهیاری انجام می‌شود و از سوی بنیاد در روستاها هیچ هزینه‌ای انجام نمی‌شود.

نقش بنیاد مسکن در روستاها به عنوان پیمانکار است

فرماندار بوئین‌میاندشت گفت: هدف از تشکیل بنیاد مسکن خدمت رسانی به روستاها بوده است نه اینکه به عنوان یک پیمانکار در روستاها عمل کند، بنیاد مسکن سود کار کارشناسی ساخت و ساز در روستاها و حتی سود پرداخت وام مسکن روستایی را برداشت می‌کند.

وی با بیان اینکه اعتبار روستاهای فاقد دهیاری ناچیز است، گفت: اگر دهیاری به عنوان یک دستگاه اجرایی معرفی شود هم امنیت شغلی برای دهیار ایجاد می‌شود و هم کمک به دهیار می‌شود تا درصد سودی که بنیاد مسکن برداشت می‌کند صرف روستاها شود، اگر دهیاران با سابقه کار ۱۵ که دارای تجربه کاری هستند جذب دستگاه اجرایی شوند نیاز نیست یک نیرو جذب شود که سه سال آموزش ببیند.

روستاهای بوئین میاندشت تاکسی بین شهری ندارد

توسلی با بیان اینکه بحث نبود تاکسی یکی از مباحث مهمی در کاهش مشکلات مردم روستاها برای رفت و آمد به شهر است که به شهردارهای دو شهر نیز گزارش دادیم تا اعلام نیاز کنند، گفت: تاکنون تعداد ۱۰ نفر برای تاکسی ثبت نام کردند منتها با این وضعیت گرانی قیمت تاکسی متقاضیان توان خرید نقدی ندارد و نیاز به تسهیلات برای خرید دارند.

وی با تأکید بر اینکه برای مهاجرت معکوس شرایط زندگی در روستاها فراهم شود، تأکید کرد: برای شهرستان بوئین‌میاندشت، ۶۰ واحد مسکن محرومین مجوز احداث دریافت کرده است و اگر افراد تحت پوشش کمیته درخواست داشته باشند امکان دریافت مجوز بیشتر نیز وجود دارد.

کارگاه صنایع تبدیلی کوچک کارایی بیشتری دارند

فرماندار بوئین میاندشت با بیان اینکه کارگاه صنایع تبدیلی کوچک کارایی بیشتری برای شهرستان دارند، گفت: دو کارخانه چیپس شهرستان تنها چهار ماه در سال فعالیت دارد و کارایی خاصی ندارد.

وی گفت: از سویی زمانی که می‌خواستند مجوز کارخانه بسته بندی چای صادر کنند برآورد نکردند که چای از خارج یا استان‌های شمالی کشور وارد شهرستان برای بسته بندی شود، بر این اساس به دلیل اینکه بررسی انجام نشده کارخانه بسته بندی چای تعطیل شده است و نیاز به تغییر کاربری دارد.

کد خبر 4986109

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکسیرانی توسعه روستاها مشکلات روستاها ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند عید سعید قربان مجلس شورای اسلامی بوئین میاندشت عنوان یک بنیاد مسکن بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه کشاورز‌ها ۱۰۰ میلیون تن هنداونه را برداشت و بسته بندی می‌کنند (فیلم)

 

 

 

منبع: فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند برداشت و بسته بندی صد‌ها تن موز در یک مزرعه بزرگ در اکوادور (فیلم) فرآیند جوجه کشی، پرورش و بسته بندی گوشت هزاران اردک (فیلم) فرایند پرورش، برداشت و بسته بندی هزاران تن انبه توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • چگونه کشاورز‌ها ۱۰۰ میلیون تن هنداونه را برداشت و بسته بندی می‌کنند (فیلم)
  • رویت گله گراز‌ها در حاشیه رودخانه دره ساری بویین میاندشت + فیلم
  • خبر خوش برای نخبگان؛ وام خرید مسکن افزایش یافت
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • فرآیند پرورش و فرآوری شیر و گوشت هزاران بوفالو در کارخانه (فیلم)
  • وام خرید مسکن نخبگان به ۲ میلیارد تومان افزایش یافت
  • وام‌های خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • افزایش وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان
  • وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • سفر به دیار چشمه و آبشار/ بویین میاندشت، یک مقصد گردشگری خنک