Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@22:12:28 GMT

نماهنگ|دعای عشق ویژۀ روز عرفه

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۴۸۴۰

نماهنگ|دعای عشق ویژۀ روز عرفه

‍‍‍‍‍‍

نماهنگ «دعای عشق» شامل بیانات رهبر انقلاب دربارۀ روز عرفه منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امروز پنجشنبه 9 مرداد و 9 ذی‌الحجه مصادف با روز عرفه است. روز عرفه از پر برکت‌ترین روزهای سال نزد خداوند متعال شناخته می‌شود؛ در این روز درهای خیرات و برکات الهی بیش از پیش باز است و فرصتی را برای مشتاقان حریم الهی برای تقرب بیشتر به ساحت مقدس او ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت نماهنگ «دعای عشق» مجموعه بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی دربارۀ جایگاه والای این روز و همین‌طور دعای عرفه امام حسین علیه‌السلام منتشر شده است.

آیا برای مناسک دینی حتماً باید جایی برویم؟ / صدقه و مواسات هم از آداب عرفه استتوصیه‌های حاج‌آقا مجتبی‌تهرانی برای کیفیت استفاده از شب عرفه

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT16 واژه های کاربردی مرتبط امام حسین (ع) دعای عرفه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط امام حسین (ع) دعای عرفه پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ آداب و اعمال شب و روز عرفه ۲ وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه‌داشتن یاد امام حسین(ع) ارائه کنیم ۳ امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم ۴ چرا طنازان امروز تلویزیون شکست می‌خورند؟/ درسِ نقیضه "افسانه هزارپایان" به نقیصه "آخر خط" ۵ مجری "صبح بخیر ایران" تغییر کرد/ جنجال دو روزه کار دست آقای مجری داد ۶ عوامل معنوی چقدر در رشد اقتصادی اثرگذار است؟/درس بزرگی که امام حسین در دعای عرفه به ما آموخت ۷ معرفی نامزدهای جایزه امی ۲۰۲۰ ۸ اولین مستند از نفتکش‌های ایرانی حامل بنزین به ونزوئلا در مرحله تدوین است مهمترین اخبار فرهنگی روزگار کم‌فروغ ادبیات کودک/ عده‌ای هرچه غربی‌ها بنویسند، می‌گویند چقدر قشنگ! شبکه امید در سه‌سالگی | حضور سلبریتی‌ها تا اطلاع‌ثانوی ممنوع!/ منتظر تأییدیه‌ایم تا وارد سریال‌سازی شویم مجری "صبح بخیر ایران" تغییر کرد/ جنجال دو روزه کار دست آقای مجری داد آیا برای مناسک دینی حتماً باید جایی برویم؟ / صدقه و مواسات هم از آداب عرفه است مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین فیلم شلیک موشک‌های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه‌داشتن یاد امام حسین(ع) ارائه کنیم گزارش| آشفته‌بازارِ اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام حسین ع دعای عرفه امام حسین ع دعای عرفه دعای عرفه امام حسین روز عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب روستا‌های بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)، ۶۸۸ خانوار روستا‌های بخش خضرآباد شهرستان اشکذر با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر از آب شرب پایدار و سالم بهره مند می‌شوند.

او بر تحقق عدالت و پیشگیری مهاجرت از روستا‌ها تاکید کرد و افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به اجرای حدود ۵۰ کیلومتر خط انتقال در این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: همچنین در این مجتمع آبرسانی ۱۰ مخزن سرراهی و ذخیره آب با حجم ۲ هزار متر مکعب احداث شده است.

علمدار با بیان اینکه ۲۵ مجتمع آبرسانی روستایی در حال بهره‌برداری بوده و احداث ۱۰ مجتمع دیگر نیز در برنامه آتی شرکت آبفا قرار دارد، اظهار داشت: اقدامات تکمیلی فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) شامل شش ایستگاه پمپاژ و عملیات تکمیلی حفاظت فیزیکی و تله متری در صورت تامین اعتبار در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

او شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در روستا‌ها را مهم برشمرد و گفت: تاکنون ۸۰ میلیارد تومان از محل بودجه عمرانی و محرومیت زدایی برای اجرای این پروژه هزینه شده است و تکمیل آن نیازمند ۹۰ میلیارد تومان اعتبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • ساخت مستند فرمانده لوتی‌ها
  • تامین آب روستا‌های بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)
  • نورافشانی میدان امام حسین اصفهان در جشن موفقیت عملیات وعده صادق
  • فیلم/ اعلام انزجار زائران کربلا در حرم امام حسین(ع)
  • مسلم بن عقیل پیشگاه حماسه عاشورا
  • برگزاری مراسم دعای زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • روایتی از یک عکس ماندگار
  • چرا مردم کوفه بیعت خود را شکستند؟
  • فیلم/ پخش دعای اهل الثغور امام سجاد در کاظمین در زمان حمله موشکی ایران