Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@20:06:33 GMT

معاون رئیس‌جمهور وارد شیراز شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۵۳۰۵

معاون رئیس‌جمهور وارد شیراز شد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، عصر امروز ، جهت افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه عمرانی وارد شهر شیراز شد.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیر بنیاد مسکن کشور و جمعی از معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور، نوبخت را در این سفر همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر ۲ روزه، از چندین پروژه مهم عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی بازدید می‌کند.

بازدید هوایی از بزرگراه دشت ارژن - قائمیه، بازدید از موزه دفاع مقدس، نشست با مجمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی و حضور در برنامه زنده تلویزیونی از برنامه‌های امروز سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان فارس است.

کلنگ‌زنی خط ۳ مترو شیراز، بازدید از سالن ورزشی ۶ هزار نفری حسینی الهاشمی، افتتاح فاز اول دانشگاه صنعتی شیراز و بازدید از بیمارستان پیوند اعضای شهر صدرا از دیگر برنامه‌های سفر نوبخت به شیراز است.

بر اساس برنامه زمان‌بندی این سفر، قرار است با حضور نوبخت عملیات ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان در منطقه شریف‌آباد شهر شیراز آغاز شود.

آخرین برنامه سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به شیراز حضور در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس، اعلام شده است.
در این نشست، چند تفاهم‌نامه همکاری امضا و مبادله خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به مبادله تفاهم‌نامه تامین مسکن نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد، تفاهم‌نامه پروژه‌های جهش تولید استان فارس و تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت‌های صدا و سیمای مرکز فارس اشاره کرد.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت امام خمینی سازمان برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی شیراز معاون رئیس جمهور پروژه فارس سفر رییس سازمان برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور تفاهم نامه استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون اول رئیس جمهور در سفر به مازندران و بازدید از جاده چالوس گفت: طرح‌ نیمه تمام این بزرگراه از محل مولد سازی در سطح استان و همچنین اعتبار وزارت راه و شهرسازی تکمیل شود.

 محمد مخبر با بیان اینکه یکی از اهداف سفر شناسایی نقاط کور و حادثه خیز در این محور است افزود: تمامی برنامه‌های در ظرف یک هفته آینده برای رفع این معضل با حضور استاندار مازندران و وزیر راه و شهرسازی تدوین می‌شود.

در این سفر بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی نیز مخبر را همراهی می کند.

سردار حسینی رئیس پلیس راه کشور نیز در حاشیه این بازدید گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۵۷۰ نفر از هموطنان در جاده‌های کشور جان باختند که توصیه می‌شود رانندگان محترم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سبقت‌های غیرمجاز بپرهیزند.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • ۵ درصد اهداف بودجه ۱۴۰۲ محقق نشد/ شروع اصلاح ساختار بودجه در ۱۴۰۳
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا