Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: راه حل جوانان و نخبگان ایران در دنیا مورد استقبال قرار می گیرند چرا که امروز شاهدیم تعداد زیادی از استارت آپ های کشورمان به دلیل مساعد نبودن فضا جذب کشورهای خارجی شده اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در مراسم اختتامیه چالش ملی کرونا که به صورت مجازی برگزار شد گفت: اقتصاد لیبرالی آمریکا هیچ راهکاری برای مقابله با چالش های اقتصادی کرونا ندارد به گونه ای که امروز شاهدیم 30میلیون نفر در این کشور شغل خود را از دست داده اند و اقتصاد لیبرالی راه حلی برای کمک به آنها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه امروز کشورهای دنیا سیاست های اقتصادی و رفاهی را برای مردم خود طراحی کرده اند و در ایران نیز ما باید به سمت اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم تصریح کرد: به دنبال شیوع کرونا رشد اقتصاد دانش بنیان در دنیا و در کشورمان سرعت گرفته و این اتفاق مبارکی است.

 

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم از بحران اقتصادی چالش کرونا رها شویم در درجه اول باید این بیماری از بین برود و در درجه دوم اگر این بیماری هم چنان ادامه داشته باشد باید اقتصاد خود را با کمک افراد خلاق اداره کنیم چون این افراد خلاق هستند که می توانند چالش ها را حل کنند و چالش ملی کرونا نیز در این راستا برگزار شده است.

 

عبدالملکی با اشاره به اینکه کمیته امداد از حامیان چالش ملی کرونا است و ما مایل هستیم که برخی از این نوآوری ها را به بهره برداری برسانیم افزود: تعدادی از ایده هایی که در چالش ملی کرونا ارایه شده اند و می توانند به اشتغال محرومین کمک کنند توسط کمیته امداد مورد حمایت قرار خواهند گرفت که این طرح ها شامل تولید اقلام بهداشتی و برخی تولیدات دیگر هستند.

 

وی بیان کرد: کمیته امداد پس از غربالگری طرح های ارایه شده در چالش ملی کرونا 4 طرح را برای حمایت انتخاب کرده ولی ما نیازمند تکمیل اطلاعات خود در رابطه با این طرح ها هستیم.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: کمیته امداد از طریق صندوق نوید از طرح های خود در چالش ملی کرونا حمایت می کند و هم چنین محصولات تولیدی را نیز خریداری خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: در کشورمان ماده اولیه شرکت های دانش بنیان یعنی مغزهای خلاق وجود دارد به گونه ای که از بین 15 میلیون تحصیل کرده دانشگاهی کشورمان یک تا یک و نیم میلیون نفر نخبه و خلاق هستند با این وجود باید از این ظرفیت استفاده شود.

 

عبدالملکی گفت: قطعا راه حل جوانان و نخبگان ایران در دنیا مورد استقبال قرار می گیرند چرا که امروز شاهدیم تعداد زیادی از استارت آپ های کشورمان به دلیل مساعد نبودن فضا جذب کشورهای خارجی شده اند.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: اثرگذاری طرح های ارایه شده در چالش ملی کرونا زمانی است که این طرح ها و ایده ها ارزیابی و پیگیری شوند و در واقع مورد استفاده قراربگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چالش ملی کرونا شده اند طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • چالش‌های تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هماهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هناهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟