Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، برای اجرای طرح توسعه فرش ساوین در قائمشهر بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات بانکی بانک تخصصی صنعت و معدن استان مازندران هزینه شد و با اجرای این طرح ظرفیت تولیدی این شرکت به ۱۵ هزار و ۴۰۰ تن در سال می رسد.
براساس این گزارش با بهره برداری از طرح توسعه فروش ساوین برای حدود ۴۰۰ نفر از بیکاران استان مازندران ایجاد اشتغال شد و تعداد کارگران این واحد به حدود ۵۰۰ نفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی امروز و فردا با حضور وزیر صمت به استان مازندران و نشست ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری سه طرح بزرگ صنعتی در این استان با اعتبار یک هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد به طوری که  طرح های فرش ساوین در قائمشهر و انواع شیرخشک و پودر کنسانتره پروتئینی آب پنیر در آمل با اعتبار حدود  ۸۰۰ میلیارد تومان عصر امروز با حضور سرپرست وزارت صمت افتتاح می شود.
همچنین فردا پنجشنبه نهم مردادماه جاری نیز و صنایع سولوزی آرین شیمی با اعتبار حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانسی با دستور رییس جمهوری در بندرامیرآباد در شرق استان به بهره برداری می رسد.
شرکت فرش ساوین بیش از ۲۵ سال است که در صنعت فرش ایران فعالیت می کند، این شرکت اولین تولید کننده فرش ماشینی ۳۰ رنگ و ۶۰ رنگ و صادرکننده به ۵ قاره جهان با کادری مجرب و متخصص و بهره گیری از تکنولوژی برتر و ماشین آلات روز دنیا انواع فرش ماشینی را جهت سلیقه های گوناگون تولید می نماید. ساوین در گذشته با نام فرش مازندران فعالیت می کرد و هم اکنون حدود ۵۰۰ پرسنل در این شرکت مشغول به فعالیت می باشند، همچنین کارخانه ساوین در جاده ساری، قائمشهر واقع شده است.
این مجموعه همگام با پیشگامان صنعت فرش ماشینی در جهان جهت رضایت خاطر مشتریان سعی کرده محصولی مطابق با استانداردهای جهانی تولید و عرضه نماید از اینرو کلیه محصولات فرش ساوین دارای نشان ملی استاندارد ایران و گواهی نامه های بین المللی مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۸ و استاندارد کیفیBELCORO آلمان و نشان تعالی کیفیت بوده و عضو شبکه جهانی کیفیت IQNET نیز می باشد.
محصولات فرش ساوین تحت عنوان چند کلکسیون معروف در بازار ایران عرضه می شود که از آن جمله می توان به پارس، پارس ۲ ، گنجینه ، زرین ۲، کرمان، آبگینه، ماهور، شنل ، گبه ، گلستان ، سیلور، پازیریک ، صدف ، ساوین متال ، پتینه ، پتینه ۲ ، ساوین مد، مدرن و کودک اشاره نمود که هر کدام از آنها قیمت و مشخصات ویژه خود را دارا می باشند.
 براساس اعلام استانداری مازندران در سال جاری ۲۴ طرح بزرگ صنعتی در این استان شمال کشور با اعتبار سه هزار میلیارد تومانی به بهره برداری می رسد و برای بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد و حجم سرمایه گذاری صنعتی در استان مازندران نیز به بیش از ۷۱ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.
در هفت سال اخیر حدود ۵۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه صنعتی در مازندران انجام شد به طوری که در این مدت ( ۹۲ تا ۹۹ ) یک هزار و ۴۳۱ واحد تولیدی و صنعتی در استان جواز بهره برداری دریافت کردند و از محل افتتاح این واحدهای صنعتی برای حدود ۲۸ هزار نفر ایجاد اشتغال شد.
 

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح مازندران وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح مازندران استان مازندران میلیارد تومان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی