Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سعید رمضانی درباره جلسه کمیته انضباطی محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال ، اظهار داشت: دانشگر به دلیل اتفاقی که در یکی از تمرینات افتاد، توسط کادر فنی در اختیار باشگاه گذاشته شده بود. امروز جلسه کمیته انضباطی این بازیکن در محل باشگاه برگزار شد و او صحبت‌هایش را انجام داد. 

اخبار ورزشی- وی افزود: در این جلسه، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال و مسئولان انضباطی و خود دانشگر حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگر از رفتارش ابراز ندامت کرد و قرار است از تیم و کادر فنی عذرخواهی کند. اگر او از کادر فنی و بازیکنان عذرخواهی کند فکر نکنم مشکلی باشد و فرهاد مجیدی اجازه خواهد داد تا در تمرین شرکت کند. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد میزان جریمه در نظر گرفته شده برای دانشگر گفت: دانشگر جریمه شده است، اما میزان آن را باشگاه تشخیص بدهد، اعلام می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محمد دانشگر استقلال استقلال فرهاد مجيدی سعید رمضانی محمد دانشگر کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت

کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است. وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

در فیلمی که از این ماجرا منتشر شده است، درگیری بین چند عضو از باشگاه استقلال از جمله مرادمند با برخی از ماموران پلیس دیده می‌شود. 

دیگر خبرها

  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • مربی استقلال یک جلسه محروم شد
  • سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد