Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@02:57:06 GMT

اهدا خون توسط خبرنگاران قمی به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۵۷۷۳

اهدا خون توسط خبرنگاران قمی به روایت تصویر

گروه استان‌ها ـ همزمان با چهل و ششمین سال تاسیس سازمان انتقال خون ایران جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه قم با حضور در مرکز انتقال خون استان سنت پسندیده اهدا خون را همچون سنوات گذشته به جا آوردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با چهل و ششمین سال تاسیس سازمان انتقال خون ایران جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه قم با حضور در مرکز انتقال خون استان سنت پسندیده اهدا خون را همچون سنوات گذشته به جا آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نذر اهدا خون در شب قدر در قم از نگاه دوربینعملکرد خواهران بسیجی دامغان تجلی نوع دوستی| از دوخت ماسک تا اهدا خونروستای "رمچاه" رکورددار اهدا خون در جزیره قشم

انتهای پیام/454/ش

R7854/P/S6,62/CT8 بیشتر بخوانید... بیش از ۱۱ هزار واحد خونی در استان لرستان اهدا شد گیلان| ترویج فرهنگ اهدا خون ضمانت‌کننده سلامت جامعه است پایگاه ثابت اهدا خون در شهرستان بشرویه احداث شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بیش از ۱۱ هزار واحد خونی در استان لرستان اهدا شد گیلان| ترویج فرهنگ اهدا خون ضمانت‌کننده سلامت جامعه است پایگاه ثابت اهدا خون در شهرستان بشرویه احداث شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۳ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۴ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۵ جزئیات سفر نوبخت به استان فارس؛ از بازدید از ورزشگاه ۶هزارنفری تا کلنگ‌زنی خط ۳ مترو ۶ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم ۷ معاون وزیر بهداشت: ‌در ‌تحقیقات‌ کرونا‌ جزء کشورهای برتر هستیم / انعقاد قرارداد مهم با شرکت‌های دانش بنیان‌ ۸ مهار آتش‌سوزی تالاب هامون/ عامل انسانی علت حریق بود مهمترین اخبار استانها ‌دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اظهار بی‌اطلاعی متهمان هلدینگ آفتاب از جرائم متهم ردیف اول/ کتمان حقایق پرونده از سوی متهمان‌ معاون وزیر صنعت: چند شرکت زیرمجموعه ایمیدرو وارد بورس می‌شود تشییع باشکوه پیکر شهید مدافع وطن در قزوین / بسیجی قزوینی مسافر بهشت شد + فیلم معاون وزیر بهداشت: مطلوب‌ترین ‌مدیریت را برای کنترل کرونا داشته‌ایم/ ‌هدف‌ اصلی وزارت بهداشت ‌کاهش مرگ‌ومیر است مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین فیلم شلیک موشک‌های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه‌داشتن یاد امام حسین(ع) ارائه کنیم گزارش| آشفته‌بازارِ اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهدا خون انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند

وزیر بهداشت از گسترش اجرای برنامه ملی سلامت خانواده در مناطق شهری کشور خبر داد و گفت: این طرح جدید، ابتکار ایران است که در ابعاد بین المللی ارائه شده و در چارچوب آن همه ایرانیان دارای مراقب و پرونده سلامت خواهند بود.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان، با حضور در روستای میقان شاهرود، مرکز جامع خدمات سلامت و محل زیست پزشکان این روستا را افتتاح کرد.

‌بهرام عین‌اللهی در حاشیه این مراسم از ایجاد و گسترش شبکه بهداشت و درمان به عنوان یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: در این ساختار ۱۸ هزار خانه بهداشت فعالیت دارند و تقویت ساختار شبکه بهداشت در دولت مردمی به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی شبکه بهداشت کشور را در منطقه، کم نظیر و الگوی بسیاری از کشور‌های همسایه دانست و تاکید کرد: در دولت مردمی با هدف تقویت ساختار شبکه بهداشت، دو هزار و ۷۰۰ مرکز بهداشتی تکمیل و افتتاح شد و تا پایان دولت، تعداداین مراکز به چهار هزار و ۴۰۰ واحد می‌رسد.

عین‌اللهی با بیان این که مردم همه روستا‌های کشور دارای شناسنامه سلامت هستند، به ارائه خدمات ارزشمند بهداشتی و درمانی در رشته‌های بهورزی، مامایی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، پزشکی، دندانپزشکی و خدمات دارویی در مراکز جامع خدمات سلامت اشاره کرد و افزود: مرکز جامع خدمات سلامت میقان در زمینی با زیربنای یک هزار و ۴۱۰ متر مربع احداث و همچنین یک محل زیست پزشک با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع در این روستا ساخته شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به تقدیم ۱۲۰ شهید از سوی اهالی روستای میقان به انقلاب اسلامی ملت ایران، خود و همکارانش را مرهون خون شهدا دانست و گفت: عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت از ۷ سال پیش آغاز شده بود)، اما ۷۵ درصد از پیشرفت این پروژه در دولت مردمی رقم خورد تا آن که امروز افتتاح شد و از این پس خدمات مورد نیاز سلامت ۵ هزار نفر جمعیت زیرپوشش خود را تأمین می‌کند؛ ضمن آن که نظام ارجاع نیز در این مرکز اجرا می‌شود تا بیماران در صورت نیاز به مراکز تخصصی و بستری ارجاع داده شوند.

وی از گسترش اجرای برنامه ملی سلامت خانواده در مناطق شهری کشور خبر داد و گفت: این طرح جدید، ابتکار جمهوری اسلامی ایران است که در ابعاد بین المللی ارائه شده و در چارچوب آن همه ایرانیان دارای مراقب و پرونده سلامت خواهند بود.

عین‌اللهی با اشاره به برگزاری پویش ملی سلامت در سال گذشته افزود: در جریان برگزاری این پویش، دو بیماری فشارخون بالا و دیابت بررسی شدند و امسال نیز دو پویش سلامت کودکان و غربالگری سرطان در کشور به اجرا در می‌آید.

وزیر بهداشت از تحرک بیشتر مردم، آب، هوا و غذای سالم به عنوان مزایای مناطق روستایی یاد کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه‌های گوناگون نظام سلامت، بسیاری از بیماری‌های عفونی به ویژه در مناطق روستایی، کنترل و یا ریشه کن شده‌اند.

دیگر خبرها

  • روایت دکتر کلانترمعتمدی از همراهی با دکتر مرندی | در ایران به ما می‌گفتند امریکایی! + فیلم
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • اهدا ۴۲ هزار سی سی خون در بیضا
  • روایت وزیر دفاع پاکستان از موج بعدی جنگ ایران و اسرائیل
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • ضربه مهلک حمله موشکی به اسرائیل به روایت وزیر رئیسی /جنتی خطاب به اسرائیل: دوران بی پاسخ ماندن به سر آمد/ حزب کارگزاران هم پیام داد
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت