Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر مونسان سه‌شنبه هفته آینده برای ارائه گزارش به کمیسیون فرهنگی مجلس می‌رود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سه شنبه هفته آینده 14 مرداد 99 برای ارائه گزارش به کمیسیون فرهنگی مجلس می‌رود.

همچنین بناست تا در جلسه روز یکشنبه هفته آینده این کمیسیون طرح شفافیت به عنوان کمیسیون فرعی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این بناست تا در جلسه روز یکشنبه طرح حمایت از تولید دانش بنیان نیز به عنوان کمیسیون فرعی مورد بررسی قرار گیرد.

علاوه بر این در جلسه صبح روز سه شنبه کمیسیون فرهنگی در هفته آینده با حضور کارشناسان و صاحب نظران موضوع جمعیت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر میراث فرهنگی گردشگری علی اصغر مونسان کمیسیون فرهنگی هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در جلسه بررسی فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بر معرفی و پاسداشت سنت ها ، آداب رسوم و ارزش های دیرینه فرهنگی و گردشگری کرمانشاه  تاکید کرد.
فاطمی مدیرکل توسعه گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کشور نیز در این نشست با اشاره به وجود آثار متعدد و‌ متنوع تاریخی و طبیعی جهانی در کرمانشاه گفت: بخش خصوصی حوزه گردشگری استان کرمانشاه باید طرح ها و محورهای جدید گردشگری در استان را به خوبی تدوین و معرفی کند تا در وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی زمینه رایزنی آنها با بخش گردشگری کشورهای مختلف فراهم شود.
فرمانی مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و‌صنایع دستی استان کرمانشاه نیز برگزاری جشنواره های متعدد در استان کرمانشاه همچون جشنواره اسب کرد و نخود را از پتانسیل های گردشگری جدید استان اعلام کرد و  خواستار فراهم شدن  زمینه مناسب برای  برگزاری رویداد ها و جشنواره های بین المللی شد.

دیگر خبرها

  • شورای توسعه گردشگری استان را تقویت می‌کنیم
  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • ویکند ۲ روزه در بخش‌خصوصی؟