Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه به خانه بر می گردیم با موضوع«ازدواج» امروز هم به اهمیت ازدواج توجه کرده و این موضوع را در سالمندان مورد بررسی قرار می دهد و در کنار آن کم خونی را نیز به عنوان یکی از دلایل خلق و خوی بد بررسی خواهد کرد.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ امروز برنامه به خانه بر می گردیم با موضوع ازدواج نگاه هایی به این امر خطیر و مورد توصیه دین و عرف در جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما توجه به پیشگیری از ابتلا به کرونا باعث شده تا در برنامه به فواصل مختلف آموزشهای روش پخت نان در دستور کار قرار گیرد، بر همین اساس امروز سجاد صدیق روش پخت نان زیتون را آموزش می دهد.

در ادامه برنامه دکتر عباس حاجی فتحعلی متخصص بیماریهای خون درباره کم خونی مطالبی را بیان کرده و ارتباط این بیماری با خلق و خوی بد و بی حوصلگی را که علت اختلافات زناشویی است بیان می کند. 

گفتنی است میز هنری برنامه به آموزش بافت کوسن توسط راحله پاشایی اختصاص دارد و خانم دکتر راحله علیمرادزاده متخصص طب سالمندی درباره ازدواج سالمندان مطالبی را بیان می کنند.

برنامه به خانه بر می گردیم کار گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیماست که امروز حوالی  ساعت 16:45 دقیقه از این شبکه به صورت زنده پخش می شود.

[۱۴:۳۴, ۱۳۹۹/۵/۸] Ahmadi.rahvar: بررسی وقف کوه دماوند در برنامه امشب "تهران 20" 

برنامه "تهران 20" امشب (چهارشنبه ۸ مردادماه) با حضور رضا افلاطونی، مدیرکل حقوقی سازمان جنگل ها و مراتع کشور به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، در این برنامه موضوع وقف بخشی از کوه دماوند و صدور سند آن بررسی می‌شود.

مخاطبان برنامه "تهران 20" می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۲۰ یا با شماره تلفن گویای ٢٧٨٦٥٠٥٥ با ما در میان بگذارند.

"تهران 20" روزهای زوج با اجرای "محمد دلاوری" و روزهای فرد با اجرای "علی مروی" از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت 20 از شبکه 5 سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود.

این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که بصورت مشترک یک هفته در میان به تهیه کنندگی محمد علی بازی و فرشید محمودی و با سردبیری سیدفرید موسوی روانه آنتن شبکه پنج سیما می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: به خانه بر می گردیم پیشگیری از ابتلا به کرونا شبکه پنج سیما برنامه به خانه بر می گردیم شبکه پنج سیما تهران 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید شبکه سه مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد