Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ محمد حسن محمدی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی سودجو در بخش سعید آباد جاجرود اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۲ بومهن قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضایی ماموران با اشراف اطلاعاتی مکان موردنظر را شناسایی و در بازرسی از این مکان تعداد ۶۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند که برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی آن پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، نیاز به مصرف برق زیادی داشته بنابراین افراد سودجو که با استفاده از انشعاب غیر مجاز برق اقدام به فعالیت غیرقانونی کنند با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف قاچاق دستگیری متهم استخراج ارز دیجیتال استخراج ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب

سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی" شهید چغازردی " در حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی بندرعباس - میناب به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار سوخت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
 
وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی میناب با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده برابر نظر کارشناسان ۹ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب‌های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است، لذا پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان