Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و جمشید قسوریان جهرمی، مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به امضا رسید.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با اشاره به وجود نخبگان فراوان در جامعه مددجویی کمیته امداد گفت: توجه به قشر آسیب‌پذیر و نیازمند زمینه رشد و ظهور استعدادهای نهفته در اقشار محروم را فراهم می‌کند به طوری که امروز شاهد فعالیت و حضور بسیاری از آنها در بالاترین سطح مدیریت کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه حدود ۳۷۵ هزار دانش‌آموز و ۸۱ هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از کرونا و مجازی شدن آموزش و تحصیل در کشور، اجازه نمی‌دهیم محرومیت و کرونا، خلل و آسیبی در روند آموزش و تحصیل این عزیزان ایجاد کند.

بختیاری ادامه داد: حدود ۲۵۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت امداد نیاز به تجهیزات الکترونیک برای آموزش دارند که ۵۰ هزار نفر از دانشجویان و همچنین دانش‌آموزان کنکوری در اولویت فوری کمیته امداد برای ارائه تبلت و تجهیزات آموزشی هستند.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اهمیت خدمت‌رسانی مداوم و بدون وقفه به سالمندان و بیماران صعب‌العلاج گفت: بیش از یک میلیون زن سرپرست خانوار خانم تحت پوشش کمیته امداد هستند و یکی از موضوعات مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد، بحث اشتغال خانگی این بانوان است؛ خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و سال گذشته برای ۵۵ هزار زن سرپرست خانوار شغل ایجاد کردیم.

بختیاری با اشاره به اینکه کمیته امداد برای توانمندسازی افراد تحت پوشش، سه رکن اشتغال، مسکن و ارتقای فرهنگی را هدف‌گذاری کرده است، گفت: سال گذشته ۱۷۵ هزار فرصت شغلی از سوی کمیته امداد به وجود آمده و امیدواریم در سال جاری این رقم به ۲۰۰ هزار شغل برسد.

وی گفت: در موضوع مسکن، ساخت پنج هزار واحد مسکن در استان زنجان و فارس در مرحله آغاز است. ضمن اینکه رشد و پرورش ذهنی جوانان تحت پوشش برای خوداتکایی و اعتماد به نفس، پیشرفت و رشد استعدادهای ذاتی و شخصی آنان از جمله اقدامات خوب فرهنگی است که برای مددجویان در نظر گرفته‌ایم.

بختیاری تاکید کرد: در بحث ازدواج نیز اقدامات خوبی انجام شده و سال گذشته ۶۶ هزار زوج تحت پوشش با حمایت و مساعدت کمیته امداد راهی خانه بخت شدند و امیدواریم هرچه زودتر برای ۲۵ هزار زوجی که در نوبت دریافت کمک‌هزینه ازدواج قرار دارند نیز این اتفاق مبارک رقم بخورد.

در ادامه این مراسم، جهرمی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقش پررنگ کمیته امداد در فقرزدایی و کمک به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به رسالت مهم کمیته امداد و اقدامات خوبی که این نهاد در کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف کشور انجام می‌دهد، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نیز به نمایندگی از دولت آمادگی دارد از ظرفیت و پتانسیل خود برای حمایت و کمک به اقشار نیازمند استفاده کند و امضای تفاهم نامه با کمیته امداد، نیز در راستای حمایت از نیازمندان در حوزه‌های مختلف تحصیلی، فرهنگی، مسکن و ازدواج انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده، کمیته امداد و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در تأمین لوازم و مایحتاج مددجویان تحت حمایت امداد همکاری خواهند کرد.

کد خبر 4986533

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی حمایت از ایتام وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی ازدواج سازمان تامین اجتماعی پیش بینی وضعیت هوا دستگیری سارق بنیاد شهید و امور ایثارگران قوه قضائیه سرهنگ نادر رحمانی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کمیته امداد تفاهم نامه تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان

دریافت 16 MB

موافقت‌نامه‌های همکاری امنیتی، معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری، همکاری در زمینهٔ دامپزشکی و بهداشت دامی، یادداشت‌های تفاهم همکاری مشترک در زمینهٔ ایجاد مناطق آزاد یا مناطق ویژهٔ اقتصادی، همکاری بین وزارت کار ایران و وزارت پاکستانی‌های خارج از این کشور، تبادل فیلم و همکاری سینمایی، تفاهم شناسایی متقابل استاندارد و همکاری مشترک حقوقی با حضور هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان امضا شد.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار سوم اردیبهشت/فروش نخی سیگار،ممنوع
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف
  • امضای تفاهم نامه همکاری بین رایزنی فرهنگی ج. ا. ا در مالزی و دانشگاه سلطان ادریس (UPSI)
  • امضای تفاهم نامه همکاری بین رایزنی فرهنگی ایران در مالزی و دانشگاه سلطان ادریس(UPSI)
  • امضای تفاهم‌نامه فرهنگ‌وارشاد استان تهران و حوزه هنری