Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:50:54 GMT

مراسم دعای عرفه فردا در دانشگاه شریف برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۶۵۳۰

مراسم دعای عرفه فردا در دانشگاه شریف برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر،  مراسم پرفیض دعای عرفه با نوای حجت الاسلام قاسمیان پنج‌شنبه، ۹ مرداد ماه ساعت ۱۷ در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

همچنین تاکید شده است این مراسم با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

قابل ذکر است مراسم دعای عرفه به صورت آنلاین از طریق سایت هیأت الزهرا سلام‌الله‌علیها، صفحه‌ آپارات هیأت الزهرا (س)، صفحه‌ اینستاگرام هیأت الزهرا (س) و صفحه‌ سروش هیأت الزهرا (س) پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد خبر 4986554 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شریف دعای عرفه روز عرفه ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان آموزش مجازی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری تخصصی دانشگاه ها پروتکل های بهداشتی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت وزارت بهداشت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی هیأت الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 

شهرداری غزه اعلام کرد که پس از تخریب دو هزار واحد مسکونی توسط نظامیان اشغالگر صهیونیستی در شهر الزهرا در مرکز نوار غزه، بیش از ۱۰ هزار فلسطینی آواره شده اند.

در این بیانیه آمده است که بیش از ۵۰ برج مسکونی در این شهر تخریب شده و مقر شهرداری، چاه‌های آب، پمپ ها، شبکه‌های فاضلاب، شبکه‌های آب و چندین دانشگاه از جمله دانشگاه فلسطین، الاسراء و غزه تخریب شده است. در بیانیه رسمی آمده است که شش مدرسه دولتی، یک مدرسه خصوصی و یک مدرسه برای نابینایان نیز تسطیح شدند.

شهرداری گفت که بیمارستان توانبخشی الوفاء از تخریب در امان نماند و همچنین یک خانه سالمندان، درمانگاه دولتی الزهرا و تأسیسات دولتی مانند دفاع مدنی و کاخ دادگستری و شرکت آب شهرداری‌های ساحلی نیز هدف قرار گرفته‌اند.

شهرداری همچنین از توقف کامل پمپاژ چاه‌های آب این شهرک به مدت بیش از ده روز به دلیل اتمام سوخت مورد نیاز برای راه اندازی آنها خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • انتشار قطعه تصویری «بزن سر دیو» توسط هیأت‌ دانشجویی اصحاب الحسین(ع) دانشگاه تهران
  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • مقاله استاد دانشگاه شریف در معتبرترین مجله انجمن فیزیک آمریکا منتشر شد
  • انتشار مقاله استاد دانشگاه شریف در مجله معتبر انجمن فیزیک آمریکا
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد