Web Analytics Made Easy - Statcounter

درآخرین روز تیرماه بود که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال محمد دانشگر را از تمرین آبی ها اخراج کرد تا او بعد از گذشت ۸ روز همچنان در لیست سیاه باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد دانشگر در نیم فصل اول هم پیش از دیدار با نساجی توسط آندره آ استراماچونی اخراج شده بود و سرمربی سابق استقلال، او را در اختیار باشگاه قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دانشگر در نیم فصل اول و ۲ روز قبل از بازی با نساجی پس از شکست خوردن در فوتبال درون تیمی و کل‌کلی که با هم‌تیمی‌هایش با ناراحتی زمین تمرین را ترک کرد. این اقدام دانشگر منجر به مورد غضب قرار گرفتن از سوی استراماچونی شد و او در تصمیمی انضباطی مدافع تیمش را برای دو بازی نساجی و سپاهان کنار گذاشت او در هفته سیزدهم مقابل شهرخودرو به ترکیب اصلی استقلال بازگشت.

حالا تاریخ برای دانشگر در نیم فصل دوم همچون نیم فصل اول درحال تکرار است. دانشگر بعد از کل کل با علی کریمی و وریا غفوری، توسط مجیدی کنار گذاشته شد.

امروز کمیته انضباطی باشگاه استقلال برای مشخص کردن تکلیف او تشکیل جلسه داده است و بعید به نظر می رسد با توجه به غیبت دانشگر در تمرینات روزهای اخیر او شانسی برای حضور در لیست استقلال مقابل سپاهان داشته باشد. تنبیه انضباطی دانشگر توسط استراماچونی و فرهاد مجیدی درست در ۲ بازی رفت و برگشت لیگ نوزدهم مقابل نساجی و سپاهان نکته عجیبی است که شاید برای کمتر بازیکنی در جهان رخ بدهد.

البته دانشگر دیدار معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر پارس جنوبی جم و استقلال را که دوشنبه شب برگزار شد را هم از دست داده بود.

همه منتظر مصاحبه محمد دانشگر پس از جلسه کمیته انضباطی هستند و او مطمئنا درباره اتفاق‌هایی که افتاده به زودی مصاحبه می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر محمد دانشگر استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر محمد دانشگر محمد دانشگر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند

کمیته انضباطی خیبر خرم آباد را نقره داغ کرد.

طرفداری | کمیته انضباطی رای دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران را صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون،  دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقامابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.

تیم خیبر خرم آباد به یک جلسه از همراهی حضور تماشاگران در مسابقات خانگی که برای مدت 6 ماه معلق می شود، محکوم شد. در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می شود.

این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای قابل تجدید نظر است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!