Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: طرح کنار گذر شرق اصفهان در یک سال گذشته به عنوان یک طرح شاخص برای مدیران کشور اهمیت دارد و هر هفته در جلسه هیات دولت توسط رییس جمهوری پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ جلال بهرامی روز چهارشنبه در جلسه بررسی روند اجرای قطعه دوم پروژه ملی کنارگذر شرق اصفهان اظهارداشت:این طرح در ماه‌های گذشته با همت پیمانکار و مدیران به وضعیت مناسبی و مطلوبی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر مشکل در روند افتتاح این طرح باید به سرعت برطرف شود و نباید هیچ‌گونه خللی در این روند مشاهده شود.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: مسائل ایمنی در پروژه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و باید تلاش کنیم که در مدت باقیمانده تا افتتاح، موارد جزئی باقیمانده برطرف شود.

وی اضافه کرد: مسوولان استان برای تکمیل این طرح با جدیت تلاش و همت کردند و امیدواریم که هرچه سریعتر زمینه تکمیل آن را فراهم شود.

بهرامی گفت: ایجاد پمپ بنزین، آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس، فضاهای عمومی و نمازخانه و سایر موارد خدماتی در آزادراه از اهمیت بسیاری برخوردار است و همچنین باید موضوعات مربوط به ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی با جدیت باید پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به عزم همگانی برای تکمیل کنارگذر شرق اصفهان گفت: روز گذشته استاندار اصفهان با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی صحبت کرد و مقرر شد که قطعه اول و دوم کنارگذر شرق اصفهان همزمان با عید سعید غدیر افتتاح شود.

قطعه سوم کنار گذر شرق اصفهان خرداد سال آینده افتتاح شود

حجت‌الله غلامی افزود: قطعه سوم این طرح با همت شرکت ساخت و پیگیری مجری طرح‌های زیربنایی وزارت راه در استان اصفهان سرعت گرفته و تعهد ما این است که طرح خرداد سال آینده افتتاح شود.

وی ادامه داد: رییس سازمان برنامه و بودجه هم قول‌های مساعدی به منظور تخصیص بودجه این قطعه داده و تلاش ما این است که در این خصوص اقدام جدی انجام شود.

غلامی خاطرنشان کرد: بدون شک مدیریت استان اصفهان هماهنگی و همکاری لازم را در این مورد انجام داده و پیگیری کار با جدیت دنبال می‌شود.

جلسه بررسی روند اجرای قطعه دوم پروژه ملی کنارگذر شرق اصفهان با حضور معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، مجری طرح‌های زیربنایی وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان، معاون عمرانی استاندار اصفهان، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و مدیرعامل شرکت احداث آزادراه شرق سپاهان و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان برگزار شد.

تفاهم‌نامه تامین مالی، اجرا، بهره برداری و انتقال آزاد راه کنارگذر شرق اصفهان از سال ۹۴ بین وزارت راه و شهرسازی و صندوق بازنشستگی کشوری به امضا رسید.

این پروژه حدفاصل آزاد راه نطنز - اصفهان تا اتصال به بزرگراه اصفهان- نایین به طول ۶۳ کیلومتر است که بار حمل و نقل کریدور شمال جنوب را از مجاورت شهر اصفهان هدایت می‌کند.

عملیات اجرایی آزادراه کنار گذر شرق اصفهان که طی سالهای گذشته متوقف بوده با هدف کاهش زمان سفر و جلوگیری از تردد وسایل نقلیه سنگین و دود زا به درون محیط شهری اصفهان و کاهش آلودگی هوا و در پی آن با ایجاد سفری پاک با همکاری سازمان بازنشستگی کشوری وبا مشارکت بخش خصوصی اجرا شد.

آزادراه کنارگذرشرق اصفهان از آزاد راه نطنز – کاشان – اصفهان آغاز و به آزاد راه اصفهان – شیراز ختم می شود.

کنارگذر شرق اصفهان شریانی مهم برای ارتباط هر چه بهتر و سریع‌تر ترافیک جنوب به جاده‌های منتهی به مرکز و شمال کشور به شمار می‌آید.

قطعه اول آزادراه شرق اصفهان از آزادراه اصفهان- نطنز تا آزادراه اصفهان- اردستان به طول ۳۰ کیلومتر، قطعه دوم آن در ادامه تا جاده اصفهان- نایین به طول ۳۳ کیلومتر و قطعه سوم این کنارگذر از جوار باغ رضوان تا گردنه لاشتر پس از بهارستان، به طول ۳۰ کیلومتر است.

این طرح در کاهش آلاینده‌ها، تصادف‌ها و ترافیک بسیار موثر خواهد بود و با توجه به اینکه روزانه ۶۰۰ هزار تردد خودرویی در جاده‌های اصلی کلانشهر اصفهان انجام می‌شود، برآورد تردد روزانه ۸۰ هزار وسیله نقلیه از این مسیر، نقشی مهم و گره‌گشا خواهد داشت.

۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه در استان اصفهان وجود دارد و با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی، به عنوان چهارراهی ترانزیتی رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را در کشور داراست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان استانداری اصفهان کنارگذر شرق کنارگذر شرق اصفهان راه و شهرسازی استان اصفهان ساخت و توسعه شرکت ساخت راه اصفهان آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان

طباطبایی  در شصت و ششمین جلسه شورای مسکن استان سمنان، درباره ساماندهی بخش ناایمن مسکن مهر سمنان در قطعه‌های ۲۳ و ۲۴ این شهر، گفت: از ۳۳۶ واحد قطع‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان، تاکنون ۲۵۳ واحد به راه و شهرسازی استان معرفی و ۲۳۷ واحد تخلیه شده است.

وی یادآور شد: عملیات ۲۱۴ واحد ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان با میانگین پیشرفت فیزیکی ۱۶ درصد در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد ساخت ۱۱۲ واحد باقی‌مانده قطعات ۲۳ و ۲۴ با پیمانکار منعقد شده است و به‌زودی عملیات ساخت آن آغاز می‌شود، گفت: مالکان در این قطعه‌ها همکاری لازم را برای پیشبرد هدفگذاری دولت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی