Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که با ۱۵ فقره فروش مال غیر، ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی در یکی از استان های شمالی کشور دستگیر شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری گفت: در پی گزارش اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان مبنی بر اینکه فردی سند زمین با پلاک ثبتی مشخصی را در منطقه شمال اصفهان جعل و به نام خود انتقال داده و با دستور بازپرس دادسرای لنجان مبنی بر جلب فرد مذکور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم دارای پرونده‌های متعدد در زمینه انتقال مال غیر با سند جعلی و کلاه‌برداری از طریق فروش آن‌ها در دادسرای لنجان و اصفهان است، افزود: علی‌رغم اینکه هیچ‌گونه اطلاعی از محل سکونت متهم وجود نداشت اما سرانجام با اقدامات هوشمندانه و رصد اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه وی در شهرستان آمل شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه متهم با اخذ نیابت قضائی به شهرستان مزبور رفته و با همکاری مأموران پلیس آگاهی آن شهرستان در یک عملیات منسجم و ضربتی وی را دستگیر و به شهرستان لنجان منتقل کردند.

میرحیدری، با بیان اینکه برابر تحقیقات به عمل آمده و اعلام کارشناسان مربوطه این شخص دارای ۱۵ فقره کلاه‌برداری از طریق فروش مال غیر به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال است، بیان کرد: پس از اعتراف صریح متهم به کلاه‌برداری‌های خود پرونده تکمیل و وی برای رسیدگی به اتهامات خود به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به افراد فرصت‌طلب و سودجو که با جعل اسناد و فروش مال غیر در بخش املاک و مستغلات اخلال ایجاد می‌کنند، گفت: پلیس، هرگونه اقدام مجرمانه را رصد کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن اخلالگران نظم و امنیت عمومی را شناسایی و به دست قانون می‌سپارد.

کد خبر 436242

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلاهبرداری اصفهان فروش مال غیر پليس آگاهي استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان مال غیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان، خرده فروشان، معتادان و سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۵ محله شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق که با دستگیری این سارقان ۱۰ فقره سرقت خودرو، ۲مورد سرقت موتور سیکلت، ۵ مورد سرقت داخل خودرو و یک مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌ها و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس نقاط آلوده پاکسازی و با هنجارشکنان و سارقان قاطعانه برخورد می‌شود.

کد خبر 6063679

دیگر خبرها

  • دستگیری زورگیر بوستان ولایت
  • دستگیری عامل تیراندازی در سلسله
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • دستگیری اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران