Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حج، رزمایش قدرت در برابر مستکبرانی است که کانون فساد و ظلم و ضعیف‌کُشی و غارتگری‌اند و امروز جسم و جان امّت اسلامی از ستمگری و خباثت آنان آزرده و خون‌آلود است. کالاهای اساسی مردم بازیچه منافع برخی جریانات نشود اعطای مجوز کارگردانی دوباره به کانون برمی گردد؟ اولویت نظارتی کمیسیون صنایع «شبکه ملی اطلاعات» است آخرین قیمت طلا، سکه و ارز/ کاهش قیمت نیم و ربع سکه در روز کم نوسان دلار+ قیمت‌ها

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر سرتیپ حمزه بیدادی چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) در محل میدان صبحگاه لشکر۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: طبق بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد و این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

وی گفت: امروز بین نیرو‌های مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ بیدادی اظهار کرد: این قدرت یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

در ادامه این مراسم استاندار خوزستان بیان کرد: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرارداده است دلدادگی در راه خداوند است.

علی اکبر حسینی محراب افزود: امروز دنیا عظمت و قدرت نیرو‌های مسلح ایران را درک کرده است.

وی ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگرد‌ها و پهپاد‌های کشور از سد‌ها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیرو‌های مسلح ایران را نشان می‌دهد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیرو‌های جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران مایه قدرت همه جانبه ایران اسلامی است
  • تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، به‌زودی سقوط می‌کند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • کشت برنج با آبیاری آب زیرزمینی به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی حذف می‌شود
  • کشت برنج با آبیاری آب زیرزمینی به دلیل نبود توجیه اقتصادی حذف می‌شود
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، بزودی سقوط می‌کند
  • قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است