Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:04:36 GMT

سیتی و گذر از سد بارسلونا برای جذب کارلوس

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۷۱۱۱

سیتی و گذر از سد بارسلونا برای جذب کارلوس

به نظر می رسد منچسترسیتی برای خرید دیگو کارلوس، مدافع جوان تیم سویا از بارسلونا پیشی گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت های ابتدای فصل مدافعان میانی منچسترسیتی یکی از دلایل اصلی عقب افتادن این تیم از کورس قهرمانی بود و پپ گواردیولا در تابستان امسال قصد دارد برای خرید یک مدافع میلانی جدید اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپورت مدعی شد شانس انتقال دیگو کارلوس به منچسترسیتی بیشتر از دیگر رقباست.

 

 

قرارداد جان استونز به زودی تمام می شود و به نظر می رسد سیتی تمایلی به تمدید قرارداد با او ندارد. دیگو کارلوس در این فصل در سویا عملکرد قابل توجهی از خود نشان داد و به جز منچسترسیتی توجه تیم های بزرگ دیگری از جمله لیورپول و بارسلونا را نیز به خود جلب کرده است.

 

لیورپول در بازار زمستانی نیز برای خرید کارلوس اقدام کرد، اما در ان مقطع توافق حاصل نشد و حالا سیتیزن ها سریع تر از دیگر رقبا وارد عمل شده اند. بارسلونا نیز به شدت به دنبال توافق برای خرید یک مدافع میانی است و نام اریک گارسیا از منچسترسیتی و دیگو دالوت از منچستریونایتد نیز برای انتقال به این تیم مطرح شده است. پیش از این از کالیدو کولیبالی یا میلان اشکرینار به عنوان گزینه های منچسترسیتی نام برده شده بود، اما به نظر می رسد خرید دیگو کارلوس راحت تر از این نام گرانقیمت باشد و احتمالا او به زودی راهی ورزشگاه اتحاد خواهد شد. اخبار حاکی از برچسب 60 میلیون یورویی روی این بازیکن است.

سویا نقل و انتقالات اروپا منچستر سیتی نقل و انتقالات اروپا 2021-2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سویا نقل و انتقالات اروپا منچستر سیتی نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 دیگو کارلوس برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته در ورزشگاه اتحاد، تیم فوتبال منچسترسیتی پذیرای رئال مادرید بود که این بازی پس از تساوی 1-1 در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم رئال مادرید خاتمه یافت.

بازی در حالی به میزبانی نماینده انگلیس برگزار شد که نبرد این تیم و حریف اسپانیایی‌اش در مادرید در هفته گذشته 3-3 تمام شد و بنابراین هر یک از این دو تیم تنها در صورت کسب پیروزی با هر نتیجه‌ای راهی مرحله بعدی می‌شدند. رئالی‌ها زودتر به گل رسیدند و در یک ضدحمله سرعتی در دقیقه 12 توسط ردریگو دروازه سیتی را گشودند. منچسترسیتی برای جبران گل خورده فشار زیادی به حریف آورد و در نهایت توسط کاپیتان کوین دی‌بروینه در دقیقه 76 قفل دروازه حریف را شکست و گل تساوی را زد.

در 30 دقیقه وقت اضافه هم گلی به ثمر نرسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در نهایت رئال 4-3 پیروز شد و به دور بعد رفت.

بازی دیشب و صعود رئال بازتاب گسترده ای در رسانه های اسپانیا و انگلیس داشت. برای انگلیسی ها شب سختی بود چون آرسنال هم با شکست از بایرن نتوانست به نیمه نهایی برسد و لیگ برتر هیچ نماینده ای در چهار تیم پایانی ندارد.

اسپورت کاتالونیا: باورنکردنی

موندودپورتیوو: رئال در نیمه نهایی با پنالتی...سیتی مالک مطلق توپ و میدان بود ولی رئال به خوبی مقاومت کرد و حالا حریف بایرن در نیمه نهایی خواهد بود.

 

 

مارکا: زنده باد پادشاه

میرر: استیصال ... همه چیز برای سیتی و آرسنال به یکباره فرو ریخت.

دیلی استار: درد واقعی

دیلی میل: عذاب واقعی

اکسپرس: سیتی در ضربات پنالتی تاوان داد

آاس: رئال هرگز نمی میرد

 

دیگر خبرها

  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»