Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به جای این که در خصوص اشتغال با من صحبت و یا مکاتبه شود بسیاری به دنبال تغییر و تحول معاون فلان مدیرکل هستند و موضوعات این چنینی برای آن‌ها دارای اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نباید در زمینه تسهیلات اشتغال فرصت‌ها را از دست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: سهم استان را برای اشتغال و کارآفرینی بگیرید و من نیز ورود پیدا خواهم کرد.

این مسوول ارشد اجرایی در استان تصریح کرد: همه دستگاه‌ها برای راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام در حوزه اشتغال تلاش کنند. 

استاندار تاکید کرد: وظیفه ایجاد اشتغال به چند دستگاه محدود نمی‌شود همچنین در گذشته به سند توسعه اشتغال استان زیاد توجه نشده بود این نقشه راه اشتغال است هر چند کارهایی در این زمینه صورت گرفته اما دستگاه‌هایی که نظرات خود را در این زمینه ارائه نکرده‌اند هر چه زودتر به صورت مکتوب بفرستند چرا که باید این سند را در جلسه بعدی نهایی کرده و تکلیف دستگاه‌ها را در این زمینه مشخص کنیم. 

وی در بخشی دیگر از اظهارات خود گفت: در خصوص کمک های فنی و اعتباری در استان با پرداخت ۸۵ درصدی موفقیت خوبی داشته‌ایم که به زودی به ۱۰۰ درصد خواهیم رسید.

این مسوول گفت: سند توسعه صادرات غیر نفتی استان را هم داریم که کارهای خوبی روی آن انجام شده است.

استاندار گفت: در پرداخت تسهیلات کرونا اقدامات خوبی صورت گرفته پرونده‌ها به بانک‌ها رفته که به صورت هفتگی پایش می‌کنم و بانک‌هایی که ۱۰۰ درصدی عملکرد داشته باشند را تشویق می‌کنم.

وی گفت: هر استانی بیشتر پرداخت کند خدمت بیشتری به استان خود کرده است در بحث تضامین هم خیلی آسان گرفته شده است.

این مسوول گفت: موضوع اشتغال برای ما حائز اهمیت است هر چند اتفاق بزرگی در استان رخ می‌دهد و ۳۳ پروژه اشتغال‌زا در حوزه کشاورزی و صنعت و خدمات از منابع مختلف با اعتبارات ۲۷۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد ۱۳ هزار و ۲۰۰ شغل خواهیم داشت که تخصیص اولیه۲۰ درصدی را نیز داشته‌ایم.

وی گفت:با رئیس صندوق توسعه ملی راجع به پتروشیمی گچساران که ۶۴ درصد پیشرفت دارد نشستی داشتیم که مشکل ارزی و ریالی ندارد و نشستی هم با هلدینگ خلیج فارس برای نیروگاه سیکل ترکیبی با اعتبار ۳۲۵ میلیون یورویی داشتیم که ۱۱ میلیون یوروی آن پرداخت شده است و همه را پی‌گیری می‌کنیم.

وی با انتقاد از این که بعضی‌ها می‌گویند مدیران در خواب هستند گفت: در خیلی از شاخص‌ها بسیار عالی هستیم در بازآفرینی شهری چهارم کشور هستیم و در پرداختی اشتغال از بسیاری استان‌های کشور جلوتر هستیم.

این مسوول گفت: مطالبه‌ای که از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها داریم در بحث اشتغال است نگاه دولت به استان‌هایی مثل ما خاص است و هر جا نیازی داشتیم دولت دریغ نکرده است بانک‌های عامل توان خود را مضاعف کنند چون بعضی‌ها دنبال انجام نشدن کار هستند.

وی افزود: مدیر بانکی موفق است که به نفع مردم تلاش کرده و قانون را تفسیر کند و بهانه گیری نکند و مثلا بگوید فتوکپی کارت ملی مخدوش است انتظار این است که فرآیند ایجاد اشتغال را آسان کنید.

این مسوول افزود: همه توان خود را در سیستم به کار گیرید احساس آرامش نمی‌کنم که همه بدنه اجرایی کار می‌کند بنابراین مدیری هنرمند است که از توان همه کارمندان خود استفاده کند و فقط کارها به اثر انگشت حضور و غیاب خلاصه نشود.

وی گفت: در سال پایانی مدیریت هستیم و به دنبال تثبیت مدیریت‌ کسانی هستیم که به دور از سیاسی کاری خدمت می‌کنند و امروز مطالبه همه این است که به درستی کار انجام دهیم و با تلاش خود به سقف ۱۰۰ درصدی خدمت برسیم.

استاندار خاطرنشان کرد: مهم تر از همه تکریم ارباب رجوع است اهل شعار نیستیم این مردم روستایی و محروم ولی نعمت هستند نباید به دنبال موانع من در آوردی باشیم.

استاندار در ادامه با انتقاد از این که برخی کارهای بزرگ مثل ایجاد اشتغال 13 هزار نفره را در استان نمی‌بینند و به دنبال مسائل پیش پا افتاده هستند افزود: به جای این که در خصوص اشتغال با من صحبت و یا مکاتبه شود بسیاری به دنبال تعویض معاون فلان مدیرکل هستند و موضوعات این چنینی برای آن‌ها دارای اهمیت است.

وی گفت: در فضای مجازی و اینستاگرام و سایت‌ها به جای پرداختن به موضوعات اصلی مثل اشتغال و تولید پر است از موضوعاتی مثل تغییر فلان معاون اداره  شهرستانی که باید این گونه نگاه‌ها تغییر کند.

انتهای پیام/82009

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال یاسوج کهگیلویه و بویراحمد کلانتری دستگاه ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سلیمان شهبازی، امروز، _ پنجشنبه، سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران در خصوص اجرایی شدن طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب»، اظهار کرد: پیرو اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد پوشش محلات هدف دفاتر تسهیل‌گری در امتداد اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» از طریق ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تجهیز کلاس‌های درس به قفسه کتاب اجرا شد.

وی افزود: در مرحله اول این طرح ۸۰ جلد کتاب و یک تا دو عدد سرگرمی برای هر قفسه از طریق مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون به استان ارسال و طی مراسمی در مدرسه سمیه و شهید یوسفی بخش کم برخوردار مهریان جای گذاری شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کود بر و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر همین اساس به استان کهگیلویه و بویراحمد در مرحله نخست این طرح دو قفسه به‌همراه کتاب و سرگرمی اهدا شد.

وی تصریح کرد: طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در راستای برنامه‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و تأکید وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

کد خبر 745813

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت