Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:02:56 GMT

ظرفیت مرکز پذیرش بیماران کرونایی در قزوین تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۷۸۹۷

ظرفیت مرکز پذیرش بیماران کرونایی در قزوین تکمیل شد

امیر محمد کاظمی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بی توجهی به نکات بهداشتی موجب شده برخی شهرهای استان در حالت هشدار و برخی در وضعیت قرمز قرار گیرند و در این میان افزایش مراقبت‌های بهداشتی ضروری است.

وی تصریح کرد: هم اکنون از ظرفیت سایر بیمارستان‌های دولتی و خصوصی برای پذیرش بیماران کرونایی استفاده می‌شود و تمامی بیمارستان‌ها در صورت مراجعه بیماران موظف به ارائه خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی فر یادآور شد: در حال حاضر ۲۸۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که تعداد ۵۴ نفر در شرایط ویژه قرار دارند و زیر دستگاه هستند.

قزوین قرمز شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین با افزایش بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند و شهر تاکستان هم نسبت به شهرهای دیگر در وضعیت نامناسب‌تری قرار دارد.

کاظمی فر گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم برای پیشگیری از آسیب‌های جدی ویروس کرونا ضمن رعایت دقیق و مستمر نکات بهداشتی با زدن ماسک مراقب سلامت خود و دیگران باشند.

وی اظهار داشت: حضور نیافتن در مراکز پرجمعیت و استفاده از مواد ضدعفونی کننده و شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون از بهترین راهکارهای مقابله با ویروس کرونا است.

کد خبر 4986631

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قزوین ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج عید سعید قربان بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پروژه مهدیه یک ابرفرهنگسرا محسوب می‌شود و باید به عنوان یکی از پروژه‌های شهرداری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا آیندگان ما را زیر سوال نبرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه اشدری صبح امروز -سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- در جلسه صحن علنی شورای شهر قزوین خواستار ارائه گزارش و اطلاعات تمام املاک، ساختمان‌ها و زمین‌هایی که به صورت مشارکتی به نهادها و مؤسسات بدون هیچ‌گونه قرارداد و تفاهم‌نامه واگذارشده به شورا شد.

وی در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه تکمیل و تجهیز ساختمان مهد قرآن کریم اظهار کرد: اموال شهرداری را نمی‌توان هبه کرد، اما می‌توانیم با مجموعه و مؤسسات به صورت مشارکتی اقدام کنیم؛ به همین خاطر اسناد مثبته دال بر مشارکت و همکاری شهرداری با مهد قرآن کریم استان به شورا ارائه شود تا بتوانیم در خصوص تأمین اعتبار تجهیز این ساختمان تصمیم گیری کنیم.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم برقراری مساوات در انعقاد قرارداد با شهرداری از سوی مؤسسات مردمی تأکید و خاطرنشان کرد: تجهیز و تکمیل ساختمان مهد قرآن قزوین هر چند امری پسندیده است اما اگر قرار است با مشارکت شهرداری برای مؤسسه قرآنی تصمیمی گرفته شود باید برای دیگر مجموعه‌های قرآنی نیز برقرار شود.

اشدری ادامه داد: لازم است هر قراردادی که با مشارکت شهرداری وارد هر نوع فعالیت فرهنگی و اقتصادی شده است اسناد و قراردادهای مربوطه ارائه شود و در بخش مشارکت مردمی تعیین تکلیف شود.

وی تصریح‬ کرد: امروز این پروژه از طرف مؤسسه آورده‌ای نداشته و این ادعا در جایی ثبت نشده است. تمام پروژه از سمت شهرداری و با آورده شهرداری هزینه شده و تمام‬ می‌شود؛ ‬ بنابراین همه حقوق این پروژه متعلق به شهرداری یعنی متعلق به مردم و شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: یکی از پروژه‌های بودجه سال ۱۴۰۲ پروژه با موضوع مهدویت است و با لحاظ اینکه این پروژه نیمه‌کاره به عنوان ابرپروژه فرهنگی به شمار می‌آید، شایسته است با نظر مساعد همکاران، اعضای شورا که عنوان مهدویت زیبنده این مکان است، سزاوار و شایسته باشد و به نام فرهنگسرای فرهنگی و مذهبی مهدویت مزین شود.

اشدری افزود: پروژه مهدیه یک ابرفرهنگسرا محسوب می‌شود و باید به عنوان یکی از پروژه‌های شهرداری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا آیندگان ما را زیر سوال نبرند.

کد خبر 747131

دیگر خبرها

  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند/ ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است
  • افزایش ظرفیت پزشکی باید متناسب با زیرساخت‌ها مانند بیمارستان‌های آموزشی باشد
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان