Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@18:08:40 GMT

دلیل پاس ندان ستاره استقلال به دیاباته فاش شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۸۲۳۲

دلیل پاس ندان ستاره استقلال به دیاباته فاش شد

فرشید اسماعیلی هافبک استقلال می گوید بعد از چندماه مصدومیت بازی کردن او در ترکیب ثابت این تیم ریسک بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشید اسماعیلی در باره شرایط خود بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی گفت:

راستش را بخواهید من بدون بدنسازی وارد بازی ها شدم و اگر قرار بود همه چیز مطابق شرایط عادی پیش برود من باید در بازی های اول ۱۰ یا ۱۵ دقیقه بازی می کردم ولی وقتی ما بازیکنان زیادی را به دلیل کرونا از دست دادیم من به خاطر شرایط تیم در ترکیب اصلی به میدان رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبالی ها می دانند که این موضوع برای یک فوتبالیست خیلی خطرناک است چون احتمال مصدومیت در این شرایط بالا می رود. شما ببیند با بازی هایی که هر ۴ روز یک بار برگزار می شود، ما سه بازی را در گرمای جنوب کشور برگزار کردیم و در این شرایط حتی بازیکنانی که بدنسازی منظمی داشته اند هم کم می آورند، چه برسد به من که اصلا بدنسازی نکرده بودم.

او ادامه داد:

من توقعم از خودم خیلی بالاتر است و دوست دارم همیشه در بالاترین سطح باشم. انشاالله در بازی بعدی شرایط بدنی ام بهتر می شود و کارآیی ام  هم در ترکیب استقلال بیشتر می شود.

فرشید اسماعیلی در مورد صحنه تک به تکی که در بازی با پارس جم به دیاباته پاس نداد هم گفت:

در آن صحنه اگر دیده باشید دیاباته در آفساید بود و توپ را رها کرد، من اصلا ندیدم او خودش به محوطه جریمه آمده و اصلا او را ندیدم وگرنه حتما پاس می دادم. اگر به آن صحنه دقت کرده باشید من اصلا با توپ حرکت نکردم و وقتی دیدم محسن فروزان یک سمت دروازه را خالی گذاشته ضربه ام را زدم که متاسفانه توپ گل نشد. وظیفه من قبل از گلزنی ارسال پاس گل است ولی در آن صحنه واقعا دیاباته را ندیدم. حتی بعد از بازی هم با او صحبت کردم و برایش توضیح دادم که چه اتفاقی رخ داده است و شیخ هم حرف های من را پذیرفت.

او در مورد بازگشت داریوش شجاعیان به لیست استقلال هم گفت:

واقعا خوشحالم چراکه داریوش فوتبالیست بسیار قابلی است و این را همه می دانند. مطمئنا با حضور داریوش استقلال در خط تهاجمی شرایط بهتری پیدا می کند و این اتفاق خیلی خوبی است.

اسماعیلی در پایان در مورد انتقادهایی که به فرهاد مجیدی می شود هم گفت:

من فکر می کنم آقا فرهاد در شرایط سختی استقلال را تحویل گرفته است. او در همین چند هفته بازیکنان زیادی را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و یا مصدومیت در اختیار نداشت. ما همین الان هم شرایط بدی در جدول نداریم و مطمئنا با نتایج خوبی که در ادامه بازی ها می گیریم می توانیم نظرها را عوض کنیم. فکر می کنم مثل خیلی از مربی ها می توانند با آقای مجیدی هم زمان بدهند تا بتواند تفکراتش را در تیم پیاده کند.

طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیاباته استقلال استقلال دیاباته فرشید اسماعیلی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حادثه دلخراش برای ستاره‌ی سابق استقلال

امیرحسین صادقی، مدافع تیم استقلال دچار یک تصادف شده و به همین خاطر در بیمارستان بستری شده است.

او یک استوری از خودش در بیمارستان منتشر کرد ونوشت:، چون می‌گذرد غمی نیست.

دیگر خبرها

  • (عکس) حادثه دلخراش برای ستاره‌ی سابق استقلال
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • ستاره‌های پرسپولیس و همدردی با زنوزی (عکس)
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • استقلال تیم دست و پا شکسته را کامل کرد| ستاره‌های ترک‌خورده
  • واکنش تند ملوان: حمله به پرسپولیس و البته استقلال!