Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرحله چهارم دوره آموزشی شهید چمران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با موضوع «برنامه‌ریزی» ۹ مردادماه با حضور جاوید عربشاهی متخصص کارآفرینی برگزار می‌شود.

سجاد مشاورنیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر بیان کرد: مهارت‌های فردی و اجتماعی اغلب به دلایل مختلف مثل بهانه تراشی برای کمبود وقت یا زیاد بودن مشغله‌های ذهنی توسط افراد به ویژه دانشجویان نادیده گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهارت‌هایی مثل هدفگذاری، برنامه‌ریزی، مدیریت زمان که قطعاً یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که برای رسیدن به جایگاه‌های بلند اجتماعی به آن نیاز داریم.

بیر اجرایی مرحله چهارم شهید چمران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان عنوان کرد: افراد موفق بدون تردید جایگاه بسیار بهتری از نظر شغلی، خانوادگی و اجتماعی نسبت به دیگران خواهند داشت که موفقیت این افراد در گرو مهارت‌های فردی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: تقویت روحیه، انگیزه و شوق به پیشرفت از دیگر مهارت‌های فردی و اجتماعی است که افراد به آن نیاز دارند.

مشاورنیا در پایان خاطرنشان کرد: مهارت‌های اجتماعی برای ارتباط بهتر و موثر با دیگران ضروری است. مهارت‌های فردی و اجتماعی باعث رشد در زندگی، کسب و کار، پیدا کردن دوستان و افراد جدید، احساس رضایت و شادی می‌شوند. یادگیری این مهارت‌ها آنقدر مهم است که بسیاری از کشورها یا مدارس آموزش آن را از کودکی آغاز می‌کنند، تا افراد در بزرگسالی کمتر دچار آسیب‌های فردی و اجتماعی شوند.

انتهای پیام/

300 / 320 اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان شهید چمران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان شهید چمران مهارت های فردی و اجتماعی شهید چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مدیریت چرای دام در خاتم

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی مدیریت چرا‌ی دام با حضور کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و جمعی از بهره برداران، مرتعداران، همیاران طبیعت برگزار شد.   این دوره آموزشی با هدف افزایش آگاهی و مهارت دامداران و بهره برداران منطقه در خصوص مسائل مختلف چرا، شرایط و زمان مناسب ورود و خروج دام به مرتع، آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی، زمان مناسب بهره برداری، نحوه استفاده از مرتع متناسب با شرایط رویش و اکولوژی گیاهی در روستای قناتو شهرستان خاتم برگزار شد.   در پایان این دوره به سؤالات و ابهامات شرکت کنندگان در خصوص پروانه چرا و طرح‌های مرتعداری پاسخ داده شد.

دیگر خبرها

  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • از شاخص‌های هنجاری علم تا ظهور اخلاق علمی
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی