Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:38:16 GMT

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۸۵۹۵

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، ​مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای تکریم داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود نشده اند، قصد دارد برای آخرین بار مهلت ۲ ساعته‌ای را به آنان اختصاص دهد.

سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح پنج شنبه ۹ مرداد ماه برای این داوطلبان باز خواهد بود و آنان می‌توانند کارت ورود به جلسه را دریافت و فرم خود اظهاری را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: وام حمایتی مستاجران کمیسیون ماده 100 توسیلیزومب روز عرفه دعای عرفه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی آزمون دکتری 99 سنجش آموزش پزشکی وام حمایتی مستاجران کمیسیون ماده 100 توسیلیزومب روز عرفه دعای عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۳ شروع شد

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آزمون دکتری ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کرده که  تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است.

کریمیان تاکید کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ... در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده و آن‌دسته از افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه اول اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی با اشاره به این که از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ۶۸۷۶۵ نفر مرد و ۵۶۴۰۹ نفر زن هستند خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کرده و توجه داشته باشند دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آموزش تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ + لینک سایت sanjesh.org
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ + زمان دریافت، محل برگزاری sanjesh.org
  • انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور از روز دوشنبه
  • انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۳ شروع شد