Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امشب تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم موفق شد با ۲ گل برشا را شکست داد. در این مسابقه چیرو ایموبیله گل دوم بیانکوچلستی را به ثمر رساند.

ایموبیله با این گل ۳۵ گله شد و با عبور از لواندوفسکی ۳۴ گله، بهترین گلزن این فصل اروپا شد و در آستانه کسب کفش طلای اروپا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا تنها رونالدوی ۳۱ گله در فاصله ۲ بازی مانده تا پایان سری آ برای یوونتوس می‌تواند تهدیدی برای ایموبیله برای این عنوان باشد.

ایموبیله با زدن سی و پنجمین گلش در این فصل، با رکورد گونار نورداهل سوئدی برای آث میلان در فصل ۵۰-۱۹۴۹ برابری کرد و می‌تواند در آخرین دیدار تیمش در رقابت‌های این فصل، رکورد ۳۶ گل گونزالو هیگواین (چهار فصل پیش و در تیم ناپولی) را بشکند و بهترین گلزن تاریخ سری آ در یک فصل لقب بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی کریمی که فصل گذشته با گیتی‌پسند قهرمان بلامنازع لیگ فوتسال ایران شد، یک چپ‌پای خوش‌تکنیک و ساکت است که حرف‌هایش را با توپ در زمین می‌زند.

او‌ که در کارنامه ملی‌اش بیش از ۳۰ گل دارد، دومین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند. کریمی در جام ملت‌های کویت سه گل به ثمر رساند و حالا در اولین دیدار مرحله گروهی هم گل اول ایران را با ضربه‌ای غیرقابل مهار از بین دفاع فشرده افغانستان به تور چسباند تا ایران به سوی اولین پیروزی قدم بردارد.

مهدی کریمی که شماره ۱۱ ایران را به تن می‌کند متولد ۱۳۷۵ است و علاوه بر قهرمانی در جام ملت‌ها با اشتیاق کامل چشم به درخشش در جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ دارد.

دیگر خبرها

  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • کرگر: تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود، لزوما بهترین تیم اروپا نیست
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور