Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@07:29:52 GMT

آرسنال هم به جمع مشتریان جک گریلیش اضافه شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۹۰۷۸

توپچی ها نیز به جذب جک گریلیش علاقمند هستند.

جک گریلیش، هافبک هافبک 24 ساله و انگلیسی باشگاه استون ویلا که پیش از این مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته بود، اکنون توجه سران آرسنال را به خوب جلب کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، آرسنال به جذب جک گریلیش در تابستان جاری علاقمند است اما تاکنون پیشنهادی برای به خدمت گیری او ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضع استون ویلا کاملا روشن و شفاف است و آن ها نمی خواهند گریلیش را با مبلغی کمتر از 80 میلیون پوند به فروش برسانند. تمامی باشگاه های علاقمند به گریلیش، خواهان پرداخت 60-50 میلیون پوند برای جذب او هستند اما استون ویلا هیچگونه تمایلی به فروش گریلیش با چنین قیمت هایی ندارد. بودجه باشگاه آرسنال به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم راهیابی این تیم به لیگ قهرمانان اروپا کاهش چشمگیری داشته است. گریلیش تا سال 2023 با استون ویلا قرارداد دارد. در فصل جاری، جک گریلیش در 41 مسابقه برای استون ویلا به میدان رفته است و موفق شده تا 10 گل به ثمر برساند و 8 پاس گل نیز بدهد.

همچنین بخوانید:

منچستریونایتد دیگر علاقه ای به جذب گریلیش ندارد؛ جیدون سانچو، اولویت اصلی شیاطین سرخ

دین اسمیت، سرمربی استون ویلا: مبلغ بسیار زیادی برای فروش گریلیش طلب خواهیم کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استون ویلا جک گریلیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند

به گزارش قدس آنلاین، عباس علی آبادی وزیر صمت امروز در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس در جمع خبرنگاران در مورد حواشی پژو پارس و وضعیت سامانه یکپارچه اظهار کرد: سیاست شخصی من این است که ما در وزارت صمت سیاست گذار هستیم ما مجری نیستیم. مسؤولین وقت با راه اندازی سامانه یکپارچه قصد داشتند کمترین تخلف را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر به سمتی می‌رویم که اساساً دغدغه خودرو را از دوش مردم برداریم و مردم مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند.

علی آبادی ادامه داد: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

وی همچنین در مورد گارانتی خودرو اظهار کرد: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند