Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@09:10:57 GMT

آخرین وضعیت کرونا در شهرستان بناب/551 بستری و 41 فوتی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۹۷۰۳

آخرین وضعیت کرونا در شهرستان بناب/551 بستری و 41 فوتی

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب تعداد فوتی های شهرستان بناب را که مثبت کرونایی بودند، 41 نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی نیرپور امروز در جلسه شرای فرهنگ عمومی با ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در شهرستان بناب اظهار داشت: از اولین روز شیوع کرونا در بناب از دوم اسفند ماه سال 98 تا کنون 551 بیمار بستری در بیمارستان داشتیم که از بین این تعداد 56 نفر از بستری شدگان غیربومی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد فوتی های شهرستان بناب را که مثبت کرونایی بودند، 41 نفر اعلام کرد.

نیرپور ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه مسئولان شهرستان و مردم در خصوص کنترل نسبی این بیماری تصریح کرد: هم اکنون زیر 15 نفر بستری داریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب اضافه کرد: شهرستان بناب بعد از مدت ها با تلاش پزشکان و کادر درمانی از حالت قرمز به حالت زرد تقلیل یافته ولی این بدان معنی نیست که این بیماری خاتمه یافته و اگر مراقبت نکنیم بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت در پاییز امسال با یک فاجعه انسانی روبه رو خواهیم شد.

نیّرپور اظهار امیدواری کرد که در صورت همکاری و همراهی مردم در روزهای آتی تلاش بر این است که شرایط بناب را به حالت عادی و سفید برگردانیم.

وی در ادامه گفت: در ایام محرم به هیچ وجه اجازه تجمع در مساجد و تکیه ها را ندهیم و سعی کنیم اگر عزاداری برگزار می شود، فاصله گذاری های اجتماعی و تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و از بروز حوادث فاجعه بار انسانی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/60004

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا درمان بهداشت بیمارستان فرهنگ تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز واکسن پاییز شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد

اسلام رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوره آموزشی اصول تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در حومه شهر اهرم شهرستان تنگستان امروز، چهارشنبه، با حضور مدیر حفظ نباتات استان بوشهر برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنگستان عنوان کرد: با توجه به مشاهده نوعی عارضه با وجه مشخص به صورت خشکیدگی برگ‌های قسمت پایینی درخت طی هفته‌های اخیر در سطح نخیلات شهرستان تنگستان این دوره آموزشی بمنظور آشنایی باغداران منطقه با علت این عارضه و نحوه پیشگیری برگزار شد که با استقبال باغداران همراه بود.

وی گفت: مدیر حفظ نباتات استان بوشهر تمامی اصول صحیح تغذیه و باغداری در شرایط آب و هوایی منطقه را برای باغداران شرح و به سوالات تک تک باغداران با صبر و حوصله پاسخ داد.

کد خبر 6081334

دیگر خبرها

  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • مبارزه با بیماری‌های گندم در مزارع بهشهر
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد