Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن کهزادی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درمانگاه دارالشفای قرچک با قدمتی بالغ بر ۴۰ سال در شرایطی که این شهرستان از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی نیز محروم است، مانند یک بیمارستان ۵۰ تختخوابی خدمات ویژه‌ای به مردم عرضه می‌کند.
وی افزود: طی چهار ماهه اول امسال بیش از ۱۷ هزار نفر در بخش‌های مختلف درمانگاه دارالشفا معاینه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از دادستان عمومی و انقلاب قرچک در برخورد با مفاسد اقتصادی، بیان کرد: با همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تعدادی از حسابرسان دادگستری برای حسابرسی به درمانگاه اعزام شدند تا وضعیت مالی این درمانگاه مشخص شود.
«کهزادی» تصریح کرد: با شکایت اعضای هیئت مدیره درمانگاه، پرونده‌ای در خصوص مشکلات مالی دارالشفاء در مراجع قضایی تشکیل و مدیرعامل قبلی درمانگاه نیز بازداشت شد.
وی تأکید کرد: مشکلات مالی این مرکز درمانی پس از تغییر اعضای هیأت مدیره مشخص شد و سوءاستفاده احتمالی تا تعیین تکلیف نهایی پیگیری می‌شود.
هفتم تیرماه امسال نیز دادستان عمومی و انقلاب قرچک از برخی تخلف‌های مالی در دارالشفای قرچک خبر داده بود.
«احدالله سینکایی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دادستانی به عنوان مدعی‌العموم وظیفه خود دانست تا به موضوع تخلف مالی درمانگاه دارالشفای قرچک ورود کرده و با مستقر کردن اکیپ کارشناسان رسمی مسائل مالی را در این مرکز پیگیری کند.
وی بیان کرد: در این بررسی‌ها تخلف‌هایی در این درمانگاه مشخص شد که به عزل رئیس سابق هیأت مدیره و انتصاب رئیس جدید منجر شد.
سینکایی افزود: حدود ۲۵ نفر در لیست بیمه درمانگاه دارالشفای قرچک بدون آن که در این مرکز کار کنند، حقوق دریافت می‌کردند و حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان از وضعیت مالی و هزینه‌کرد یا انتقال به حساب‌های دیگر بلاتکلیف است.
دادستان قرچک گفت: مردم انتظار دارند که پول‌هایی که از درمانگاه دارالشفای قرچک به ناروا و غیرقانونی خارج شده به صورت مجدد به درمانگاه بازگردانده شود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

برچسب‌ها درمانگاه فساد پولشویی قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درمانگاه فساد پولشویی قرچک درمانگاه فساد پولشویی قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست

دادستان مرکز استان گلستان از بازداشت سرشبکه هرمی ترینوست (Treenvest) در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ‌محمود اسپانلو از بازداشت سرشبکه هرمی ترینوست (Treenvest) خبر داد و گفت: متهم به صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارزدیجیتال، ترغیب به سرمایه گذاری و عضویت در سایت ترینوست (Treenvest) می‌کرد.

وی افزود: این شرکت برای جلب اعتماد قربانیان، در چند مرحله سود به آنان پرداخت می‌کرد، اما پس از گذشت چند ماه، خبری از پرداخت سود و اصل پول نبود.

اسپانلو گفت: تاکنون 100 نفر شکایت خود را در دادسرای گنبدکاووس ثبت کرده اند و سرشبکه این شرکت هرمی در گندکاووس نیز به اتهام کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت، در زندان است.

دادستان مرکز استان گفت: تحقیقات برای ابعاد این پرونده و برآورد میزان زیان قربانیان در دادسرای این شهرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد
  • بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • ۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود/ عدد زائران ایرانی مشخص شد