Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

فیلم سینمایی « خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» به کارگردانی  پیمان قاسم‌خانی  اخیرا در سینماهای سرتاسر کشور به‌عنوان فیلمی تازه‌اکران روی پرده رفته است. بنابر اخبار سینمای ایران؛ سازندگان این فیلم ایرانی به دلیل وضیعت سینماهای کشور تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، تصمیم به اکران آنلاین فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب اکران آنلاین فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» از هشتم مرداد ماه آغاز شده است. افرادی که بلیت این فیلم ایرانی را تهیه کنند به مدت زمان هشت ساعت اجازه تماشای آن را خواهند داشت. 

اخبار فرهنگ و هنر- خلاصه داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» به نقل از سینماتیکت به قرار زیر است:

«گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی(فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و......»

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی با بازی  پژمان جمشیدی ، سام درخشانی ، حامد کمیلى ، ریحانه پارسا ، ستاره پسیانی، مارال فرجاد، علی اوجی، شکیب شجره، با هنرمندی فرهاد آئیش و گوهر خیراندیش ساخته شده است. پیمان قاسمخانی پیش از این فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» را کارگردانی کرده است. او سابقه نگارش فیلمنامه فیلم‌های مختلفی مانند «مارمولک» و سریال‌هایی همچون «شب‌های برره» و «پاورچین» را در کارنامه خود دارد. سام درخشانی و پژمان جمشدی در فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» و سریال «پژمان» با یکدیگر همبازی بوده‌اند. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خوب بد جلف پیمان قاسم خانی پژمان جمشیدی سام درخشانی حامد کمیلى ریحانه پارسا سینمای ایران فیلم ایرانی پیمان قاسم خانی خوب بد جلف ریحانه پارسا خوب بد جلف ارتش سری فیلم سینمایی ارتش سری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر

به گزرش همشهری آنلاین، استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد. «پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

به تصویر کشیدن پوتین با هوش مصنوعی

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد. در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه ها و اقدامات یکی از جنجالی ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

کد خبر 846922 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه بازیگران سینما و تلویزیون جهان

دیگر خبرها

  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار