Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاران مجید حسینی در تیم ترابزون اسپور با غلبه بر آلانیا اسپور عنوان قهرمانی جام حذفی ترکیه را به خود اختصاص دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فینال جام حذفی فوتبال ترکیه از ساعت ۲۳ دیشب به وقت ایران میان تیم های ترابزون اسپور و آلانیا اسپور برگزار شد و ترابزون موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل های این بازی را عمر در دقیقه ۲۵ و سورلوت ۱۰+۹۰ به ثمر رساندند.

در این دیدار سید مجید حسینی نیمکت نشین بود و به میدان نرفت.

ترابزون با این برد عنوان قهرمانی جام حذفی را بدست آورد.

فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجید حسینی ترابزون اسپور مجید حسینی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پائز با یک ناکامی بزرگ به ایران می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، در چهارمین بازی از سری فینال لیگ برتر والیبال اوکراین، تیم پادولیانی با موریسیو موتا پائز سرمربی حال حاضر تیم ملی والیبال ایران، با نتیجه سه بر دو برابر دینامو پرومتی شکست را پذیرا شد و با قبول این باخت قهرمانی را به حریفش واگذار کرد.

در این بازی جذاب تیم پرومتی ست های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 27 بر 25، 25 بر 15 و 15 بر 11 پیروز شد و شاگردان پائز در تیم پادولیانی نیزگیم های دوم و سوم را با نتایج 27 بر 25 و 25 بر 22 بردند.

پرومتی با این قهرمانی انتقام شکست در جام حذفی را از شاگردان پائز در تیم پادولیانی گرفت. سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این فصل با دو قهرمانی در جام حذفی و سوپرکاپ و یک نایب قهرمانی در لیگ و همچنین ناکامی در لیگ به کارش در پادولیانی پایان داد.

موریسیو موتا پائز حالا با این ناکامی پس از چند روز استراحت راهی تهران خواهد شد تا رسما هدایت تیم ملی و نظارت بر ملی پوشان را بر عهده بگیرد.

دیگر خبرها

  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • نمونه‌های ایرانی نفرین هری کین؛ رامین رضاییان و مسعود ریگی!
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • برتری روستوف در حضور لژیونر ایرانی/ محمدی محبی مصدوم شد
  • پایان کار استعداد ایرانی در ترکیه با نائب قهرمانی
  • تیم ترکیه‌ای با بردیا سعادت جشن گرفت!
  • ملی‌پوش ایرانی و لیگ ترکیه: آخرش قشنگ شد
  • رسمی: پائز با یک ناکامی بزرگ به ایران می‌آید
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی