Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شیرانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گلخانه‌ای در استان چهارمحال و بختیاری افزایش داشته است، تصریح کرد: هم اکنون فضای گلخانه در این استان به ۳۰ هکتار رسیده است.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توسعه فضاهای گلخانه‌ای در استا ن چهارمحال و بختیاری ادامه دارد، بیان کرد: ۱۰ هکتار فضای گلخانه جدید در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیاری از گلخانه دارها اقدام به تولید توت فرنگی کرده اند، تاکید کرد: چهار هکتار فضای گلخانه‌ای در این استان به کشت توت فرنگی اختصاص دارد.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در سالجاری پیش بینی می‌شود ۳۵۰ تن توت فرنگی در استان تولید شود.

وی ادامه داد: توسعه فضاهای گلخانه‌ای در این استان زمینه ساز حفظ اشتغال پایدار بخش کشاورزی است.

کد خبر 4986780

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری واحد های گلخانه ای شهرکرد ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا عید سعید قربان ازدواج بیرجند ماه محرم کرمانشاه چهارمحال و بختیاری گلخانه ای فضای گلخانه توت فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم

محمدعلی چراغیان سرپرست اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح صنعتی با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری هم اکنون ۶۴ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

وی افزود: این طرح صنعتی در زمان بهره برداری زمینه اشتغال ۱۳۶ نفر را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید

رشد۱۷۷ درصدی سرمایه گذاری‌ صنعتی چهارمحال و بختیاری

چراغیان اضافه کرد: نخ ابریشم خالص از الیاف‌های طبیعی و مرغوب با زیبایی و مقاومت عالی است که در بسیاری از کارخانه‌ها و نساجی‌های پارچه ابریشم بافی به عنوان مواد اولیه از اهمیت منحصر به فردی برخوردار می‌شود.

وی افزود: در کارخانجات تولید نخ ابریشم خالص ایرانی، این محصول به طور استاندارد و با تنوع بالا بر اساس نیاز مشتریان تولید می‌شود؛ بنابراین نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز به خوبی از آن استقبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیبدار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم