Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، به گفته مقامات مسئول هند سومین مرحله بیرون آمدن از قرنطینه از یکم آگوست (۱۱ مرداد) شروع می‌شود، اما این روند شامل سالن‌های سینما، استخرهای شنا، پارک‌های تفریحی، تئاترها، کافه‌ها، سالن اجتماعات و مراکز تجمع نمی‌شود. وزیر امور داخلی گفت هیچ مرکز با کارکردهای اجتماعی، سیاسی، ورزشی، مذهبی و سرگرمی نمی‌تواند فعلاً کارش را شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر ضربه بزرگی برای صنعت فیلم هند است که بسیاری از آنها امیدوار بودند از یکم آگوست مجاز به بازگشایی سینماها می‌شوند. هفته پیش وزارت اطلاعات و برنامه‌ها به وزارت امور داخلی توصیه کرده بود که بازگشایی سینماها با اقدامات ایمنی می‌تواند در بهترین حالت از یکم آگوست و در نهایت از ۳۱ آگوست شروع شود.

ادامه تعطیلی‌ها بر فروش چندین فیلم بزرگ از جمله فیلم‌های هالیوودی مانند «تنت» نولان که قرار است در بازارهای بین‌المللی زودتر از آمریکا اکران شود، تاثیر بگذارد.

«اینوکس» دومین زنجیره بزرگ مالتی پلکس در هند با ۶۲۶ پرده نمایش است و آلوک تاندون مدیرعامل آن معتقد است کریستوفر نولان در هند کارگردانی بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد. وی گفت: در حال حاضر اشتیاق و پیش‌بینی‌های زیادی برای «تنت» وجود دارد و این فیلم می تواند تماشاگران زیادی را به سینماها بکشاند. با توجه به اینکه بعضی از صحنه‌های این فیلم در هند فیلمبرداری شده و دیمپل کاپادیا بازیگر هندی هم از بازیگران آن است، اشتیاق به تماشای این فیلم بیشتر هم می‌شود. در ضمن «مولان» هم که یک درام اکشن و بازسازی یک سریال پرطرفدار قبلی است که از سوی دیزنی به بازار عرضه شده، از ظرفیت زیادی برای جذب تماشاگران برخوردار است.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی سینماها به فیلم‌های تعیین کننده نیاز است تا با بازگشایی سینماها این بخش بتواند حیاتش را از سر بگیرد.

بخش فیلم و سینمای هند ۲.۷ میلیارد دلار ارزش دارد. از این میان ۱۳٪ از این ارزش سهم فیلم‌های هالیوودی است. این کشور ۸،۵۹۹ پرده سینما دارد.

هند در حال حاضر ۱.۶ میلیون مورد کروناویروس دارد که تاکنون ۳۵ هزار نفر را به کشتن داده است و روزانه ۴۷ هزار نفر به این ویروس مبتلا می‌شوند.

با بسته بودن سینماهای هند به مدت ۴ ماه، بالیوود بدترین ۶ ماه عمرش را با ضرر ۱۰ میلیارد کروری (۱۴۶ میلیون دلار) تجربه کرده است.

کد خبر 4986776

منبع: مهر

کلیدواژه: هندوستان بالیوود تعطیلی سینماها شیوع کرونا فیلم سینمایی ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم کوتاه شبکه یک سیما برنامه تلویزیونی شبکه سه سیما موسیقی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم مستند سازمان صداوسیما موسیقی نواحی سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران؟!
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • ببینید | یک کودک بادیگارد ۳ میلیون دلاری مسی را دور زد!
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۲۷ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز دوشنبه ۲۷ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت