Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: امروز پنج شنبه و فردا (جمعه) استان تحت تاثیر سامانه بارشی و ناپایدار قرار خواهد گرفت.
او افزود: در این دو روز دمای هوا حدود ۱۰ تا ۱۲ درجه کاهش پیدا می‌کند.
مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: به دلیل شدت بارش باران احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی افزود: سواحل گلستان تا اواخر روز جمعه مواج و متلاطم بوده و صیادان در این مدت از فعالیت در سواحل خودداری کنند، همچنین از ماموران یگان حفاظت محیط زیست، محیط بانان و ... می‌خواهیم تمهیدات لازم را در این ایام بیندیشند.
او گفت: فعالیت این سامانه تا اواخر جمعه شب ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب و آبگرفتگی طوفان دریایی سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 6087069

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا