Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:02:14 GMT

۴۹۲کیلومتر از راه‌های استان قزوین خط کشی شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۰۹۵۱

۴۹۲کیلومتر از راه‌های استان قزوین خط کشی شد

جواد حق لطفی روز پنجشنبه با اعلام این مطلب افزود: ۲۶۰ کیلومتر از این عملیات با استفاده از تیم های امانی  و ۲۳۰ کیلومتر به صورت پیمانی انجام شده است.

وی اضافه کرد : امسال در مجموع عملیات خط کشی و تجدید خطوط محو شده در سطح هزار و ۵۰۰کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی این استان با هزینه ای بالغ بر ۴۵میلیارد ریال انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حق لطفی، نصب و بهسازی ۲هزار و ۹۵عدد علایم ایمنی راه ها  شامل اخطاری و انتظامی و نصب  ۳۴۳ عدد تابلوی اطلاعاتی با اولویت نقاط پرتصادف و راه‌های گردشگری را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی جاده‌ها عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه‌ها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ‌های موجود گفت: در همین راستا طی چهار ماهه نخست امسال ۲۱کیلومتر نیوجرسی بتنی و ۴۴ کیلومتر گاردریل در سطح راه‌های استان نصب شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: در این مدت همچنین ۲۴۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیر مجاز در این استان شناسایی و برای ۹۱مورد از تخلفات اخطار و توقف ساخت صادر شد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تصادفات جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تصادفات جاده ای راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جعفر صادقی پور معاون راهداری و راه‌های روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم‌های روشنایی در محور‌های برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و ۲ عملیات راه اصلی بوده با اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.    وی اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.    صادقی پور یاد آور شد: همچنین در این مدت زمان تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال، تعمیر و نصب شد.    وی ادامه داد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلو اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲ در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه‌ها در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری