Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشهای مهم گزارش روزنامه فرهیختگان درباره برنامه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات را برایتان انتخاب کردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از برنامه‌هایی که مدیران سرخ برای منفعت باشگاه و خیال راحت کادرفنی در نظر دارند این است که با بازیکنانی که قرارداد ندارند یا اینکه یک‌سال از مدت قراردادشان باقی‌مانده پای میز مذاکره بنشینند و بتوانند این قراردادها را به حداقل ۲ سال ارتقا ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این کار بسیار سختی است و نام‌های زیادی در تیم دیده می‌شوند که یا قراردادشان رو به اتمام است یا یک‌سال دیگر با سرخ‌ها قرارداد دارند که شاید شیری، ترابی، نعمتی، کنعانی‌زادگان، کامیابی‌نیا، نورالهی و… جزء این نفرات باشند.هرچند بازیکنانی مثل علی علیپور هم قراردادشان با پرسپولیس تمام شده و خیلی‌ها بر این باورند که او در پایان فصل خیال اروپا را در سر می‌پروراند و تلاش پرسپولیس برای نگه‌داشتن او کمی بیهوده است.

بازیکنانی مثل امیری و سیدجلال حسینی هم هستند که یک‌سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند اما در لیست تمدید قراردادهای باشگاه قرار ندارند و ظاهرا دلیل اصلی‌اش هم به سن و سال این بازیکنان مربوط می‌شود.
یکی از پیشنهادهایی که به مدیران شده و مورد توجه آنها هم قرار گرفته، بحث ترانسفر بازیکنان به لیگ‌های حوزه خلیج‌فارس یا درجه دوم و حتی سوم اروپاست تا از این طریق باشگاه بتواند برای خودش درآمد ارزی ایجاد کرده و از پس هزینه‌های ۳-۲ بازیکن خارجی‌اش بربیاید.
البته سرخ‌ها قصد ندارند ستاره‌هایشان را بفروشند و به‌ جایش خارجی معمولی جذب کنند، بلکه هدف‌شان این است که بازیکنان معمولی خود را بفروشند و از درآمد حاصله نسبت به حفظ ستاره‌های تیم و بازیکنان خارجی مثل رسن و رادو اقدام کنند. ظاهرا شروع این اقدام در باشگاه پرسپولیس کلید خورده و در این بین نظر یحیی در لیستی که باشگاه می‌تواند روی ترانسفر آنها به لیگ‌های خارجی و حتی داخلی اقدام کند بسیار مهم است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین امروز پرسپولیس پس از برگزاری جلسه فنی از سوی اوسمار ویه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوت‌زنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

* تمرین امروز در حالی حدود یک ساعت به طول انجامید که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087799

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...