Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سیدحسینی‌تنها در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح فعالیت مجمع جهادگران پرداخت و اظهار داشت: هدف اصلی فعالیت مجمع جهادگران، سیاست گذاری، هم افزایی، تدوین برنامه‌های راهبردی جهت تسهیل در کارهای جهادی و همچنین استفاده از توانمندی‌ها و تجارب یکدیگر و شناسایی دقیق مناطق محروم است.

مسئول شورای جهادگران استان کرمانشاه افزود: این مجمع در استان همزمان با شروع بیماری کرونا خدمات شایسته ای از جمله ضدعفونی معابر عمومی، بیمارستانها، درمانگاه‌ها، جایگاه‌های سوخت و … ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همچنین گروه‌های جهادی به تولید ماسک، شیلد، دستکش مشغول شدند و با توزیع بسته‌های بهداشتی به مردم به خصوص در مناطق محروم خدمت رسانی کردند.


حسینی تنها از برگزاری کنگره ملی شهدای جهادگر در ۱۰ مرداد امسال خبر داد و گفت: این کنگره همزمان با سالروز جلسه مقام معظم رهبری با جهادگران و فرمان و پیام ۹ ماده‌ای حضرت آقا به گروه‌های جهادی در تهران برگزار خواهد شد.

وی ایجاد ارتباط بین گروه‌های جهادی را از جمله ویژگی‌های مجمع جهادگران دانست و تصریح کرد: مجمع جهادگران در مواقع بحرانی (زلزله و سیل) قطعاً اثرگذاری مفیدی دارند و فعالیت آنها همواره توانسته است در ایجاد هماهنگی لازم بین گروه‌های جهادی مؤثر واقع شود.

مسئول شورای جهادگران استان کرمانشاه گفت: بدون شک در بحران‌ها اگر جهادگران نبودن دولت به تنهایی نمی‌توانست این همه خدمات و هموطنان ارائه کند.

وی خاطر نشان کرد: از شروع فعالیت گروه‌های جهادی در کشور با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی جهادگران در تمام بحران‌ها به صورت فی سبیل الله تاکنون ۳۵ نفر از عزیزان در این راه جان خود را از دست داده‌اند که متأسفانه تا به حال هیچ گونه حمایت قانونی و حقوقی از آنها نشده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: یکی از این ۳۵ نفر "علیرضا عبدالهی کبابی" از هم استانی‌های ما است که در زلزله ورزقان در حین انجام مأموریت جان خود را از دست داد.

حسینی تنها بیان داشت: بر این اساس توقع داریم مجلس انقلابی جدید، شناسنامه دار شدن شهدای جهادی را به قانون تبدیل کند تا هموطنان بدانند همچنان که رزمندگان اسلام در زمان جبهه و جنگ تا آخرین نفس در برابر استکبار جهانی ایستادند و از ایران اسلامی و هموطنان دفاع کردند جهادگران نیز تا آخرین نفس ادامه دهنده راه امام، شهدا و لبیک گو به فرمایشات مقام معظم رهبری جهت حل مشکلات در ایران اسلامی و دنیای اسلام لحظه‌ای کوتاه نخواهند آمد.

کد خبر 4986849

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس بیماری کرونا گروههای جهادی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا عید سعید قربان ازدواج بیرجند ماه محرم کرمانشاه گروه های جهادی مجمع جهادگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

طرح کمک آمریکا به اوکراین، اسرائیل و تایوان پس از گذشت مدتی طولانی که مورد تأیید قرار نمی‌گرفت، در مسیر تصویب توسط کنگره آمریکا قرار دارد، زیرا نمایندگان دموکرات کنگره برای حمایت از برنامه مایک جانسون - رئیس مجلس نمایندگان - به صف شده‌اند.

به نوشته بلومبرگ، حمایت نمایندگان دموکرات از برنامه مایک جانسون باعث می‌شود آرای لازم برای تصویب این کمک‌‎ها فراهم شود چراکه پیش از این محافظه‌کاران حزب جمهوری‌خواه خواهان تصویب آن نبودند.

انتظار می‌رود مجلس نمایندگان آمریکا در روز شنبه (۱ اردیبهشت) چندین مرتبه به رأی‌گیری درباره این حمایت مالی بپردازد و سنا نیز در روز‌های آینده، این طرح را مورد بررسی قرار دهد. این بسته پیشنهادی شامل ۹۵ میلیارد دلار کمک خارجی است که در ماه فوریه از سوی سنا مورد حمایت قرار گرفته بود. قرار است حدود ۱۰ میلیارد دلار از این بسته به شکل وام به اوکراین به عنوان کمک اقتصادی تخصیص داده شود.

یک مقام آمریکایی اعلام کرده به محض تصویب کنگره و امضای جو بایدن - رئیس‌جمهور آمریکا - برای تبدیل شدن آن به قانون، دولت بایدن آماده است این کمک را به‌سرعت به اوکراین برساند.

تصویب این بسته ۹۵ میلیارد دلاری همچنین اجازه مصادره دارایی‌های دلار روسیه را می‌دهد، اما برخی منتقدان اعلام کرده‌اند این اقدام می‌تواند جایگاه دلار را به عنوان ارز ذخیره جهان تضعیف کند.

بلومبرگ همچنین مدعی شده این بسته وضع تحریم‌های نفتی ایران را اجباری می‌کند، اما به دلیل مخالفت دموکرات‌ها، صادرات گاز طبیعی تسریع نمی‌شود.

دموکرات‌ها همچنین باید به جانسون کمک کنند تا بتواند در سِمت خود به عنوان رئیس مجلس نمایندگان باقی بماند، زیرا او به دلیل تصمیمش برای رأی‌گیریِ کمک به اوکراین بدون نیاز به بررسی مقررات امنیت مرزی آمریکا، به شکل فزاینده‌ای در خطر برکنار شدن توسط جمهوری‌خواهان قرار دارد.

پیش از این برخی دموکرات‌های میانه‌رو قول داده بودند که در صورت مطرح شدن برکناری جانسون، از او محافظت کنند.

جو بایدن نخستین‌بار در اکتبر ۲۰۲۳ درخواست کمک به اوکراین و اسرائیل را مطرح کرد، اما این درخواست به سرعت تحت تأثیر مشاجره کنگره بر سر سیاست‌های مهاجرتی قرار گرفت.

جانسون در روز‌های گذشته به خبرنگاران اعلام کرده بود که از دموکرات‌ها درخواست کمک نکرده و حاضر است شغل را خود را از دست بدهد، اما کمک به اوکراین نهایی شود.

منبع: اکوایران

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا